Chiudi annunziu

L'attuale Russia hè affruntata da innumerevoli sanzioni è e marche occidentali l'anu abbandunata in protesta contru l'invasione di u paese in Ucraina. L'abitanti russi ùn anu micca cumprà novi Samsung o iPhones novi, ma questu ùn deve micca disturbà, perchè a federazione hà annunziatu chì ùn hà micca bisognu di tecnulugia occidentale. A situazione hè, sicuru, sfarente è apprupriatu per u citadinu mediu russu. 

Allora i grandi marchi abbandunonu u mercatu russu, è quelli chì ùn anu micca statu pruibitu da Russia. Ma avà capisce a gravità di a situazione è dunque si mette da parte. U primu ministru russu Mikhail Mishustin cusì dettu, chì u paese permetterà à i rivenditori di impurtà merchenzie senza u permessu di u titulare di a marca. Hè dunque una importazione grisa di merchenzie di marche chì anu lasciatu u mercatu russu. Include micca solu Apple cù i so iPhones, ma ancu Samsung cù i so telefoni è pasticchi Galaxy cume l'elettronica di altri tipi è marche, tipicamente computer, console di ghjocu, etc.

A cuntrariu di l'altri casi di violazione di a pruprietà intellettuale, cum'è fà copie di un filmu o pruducia vestiti di marca cù loghi originali, l'impurtazioni grise travaglianu cù prudutti originali. In ogni casu, postu chì e grande marche anu limitatu e so attività in u paese, ancu s'ellu un citadinu russu compra un novu telefunu, probabilmente ùn averà da nudda parte per lagnà s'ellu hè necessariu.

Ma ci hè un altru prublema. Cumpagnia pò limità tali dispusitivi à funziunalità. Questu hè perchè anu preparatu diversi sistemi chì disattiveghjanu u dispusitivu remotamente. In u casu di Samsung, questu ùn hè micca solu i telefunini è i tablette di a marca, ma ancu i so televisioni. Tuttu ciò chì hè necessariu hè per un tali dispusitivu per cunnette à a reta. 

U più lettu d'oghje

.