Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu a versione 4.0 di u so almacenamiento UFS (Universal Storage Standard), chì hè utilizatu da parechji smartphones, tablette è altri dispositi mobile. U giant tecnulugicu coreanu prumetti chì u novu standard purterà miglioramenti "enorme" in a rapidità è l'efficienza annantu à l'UFS 3.1 esistenti. Duverebbe entre in a produzzione di massa in u terzu trimestre di questu annu.

A data citata suggerisce chì sia i prossimi telefoni flessibili puderanu esse i primi à riceve UFS 4.0 Galaxy Da Fold4 a Da Flip4 o a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S23. Di sicuru, à a fine pò esse diversu è i dispositi citati ponu ancu avè u "vechju" UFS 3.1. In ogni casu, pare androidsti dispusitivi seranu significativamente più veloce assai prestu.

Sicondu Samsung, UFS 4.0 offre un throughput di finu à 23,2 GB / s per linea, chì hè u doppiu di quellu di UFS 3.1, facendu u novu almacenamiento "ideale per smartphones 5G chì necessitanu quantità massive di trattamentu di dati". A nova tecnulugia V-NAND di 7th generazione hè supposta per attivà velocità di lettura sequenziale di finu à 4200 MB / s è velocità di scrittura sequenziale di finu à 2800 MB, chì sò ancu numeri significativamente più alti di ciò chì UFS 3.1 pò offre.

Sicondu Samsung, hà ancu migliuratu l'efficienza per chì i dispositi mobili cù UFS 4.0 ponu durà più longu mentre offre una velocità di lettura è scrittura più veloce è un throughput più altu. In questu spaziu, u novu standard deve esse 46% megliu cà l'esistente. Parlendu di numeri, UFS 4.0 offre una lettura sequenziale di 6 MB per unità di mA, o milliamp. UFS 4.0 serà dispunibule in capacità finu à 1TB, predisponendu à esse usatu in i flagships Samsung. Galaxy, chì venenu in parechje cunfigurazioni di almacenamiento. Samsung hà da travaglià ancu cù altri fabricatori per fà u novu standard dispunibule in, per esempiu, l'industria di l'automobile o i campi di a realtà aumentata è virtuale.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.