Chiudi annunziu

In 2016, Google hà introduttu YouTube Go, una app ligera androidapp pensata per un hardware più lento è una cunnessione mobile limitata. Tuttavia, u giant tecnulugicu americanu hà avà annunziatu chì YouTube Go finisce questu Aostu.

U rimpiazzamentu di YouTube Go hè senza sorpresa "piene di funzioni" androidApp YouTube. In questu cuntestu, Google hà nutatu chì hà fattu diverse ottimisazioni in l'ultimi anni. In particulare, in a so pagina di supportu, hà scrittu chì hà migliuratu u rendiment per i dispositi low-end o quelli chì fighjanu YouTube in rete più lente, mentre "crea cuntrolli supplementari di l'utilizatori per aiutà à riduce l'usu di dati mobili per i telespettatori limitati di dati".

Grazie à e migliure citate sopra, una applicazione specializata ùn hè più necessaria. Tuttavia, YouTube Go era cum'è obsoleto, cù a so ultima aghjurnazione in uttrovi scorsu, è ùn hà micca permessu à l'utilizatori di cummentà, di creà è di publicà cuntenutu, o di utilizà u modu scuru. Hà trovu sempre i so utilizatori quandu hà riportatu più di mezzo miliardo di scaricamenti à a mità di u 2020.

U più lettu d'oghje

.