Chiudi annunziu

L'esperti in cibersecurità anu avvistatu dapoi qualchì tempu chì a guerra in Ucraina hè causatu un aumentu di ciberattacchi. Questu hè statu cunfirmatu da u gruppu di analisi di minaccia di Google, secondu chì i pirate di u statu di Russia, Cina, Iran o Corea di u Nordu sò stati implicati in ciberattacchi à l'infrastruttura critica di l'Ucraina in l'ultime settimane. Fortunatamente, u giant tecnologicu americanu face qualcosa.

In marzu, Google hà avvistatu chì l'Ucraina hè stata mirata da i pirate di u statu da China. Quasi immediatamente dopu, hà cuminciatu à rinfurzà e misure di sicurezza è à documentà i so sforzi per prutege i clienti. U 20 d'aprile, l'agenzia di i Stati Uniti CISA (Cybersecurity & Infrastructure Security Agency) hà publicatu un avvisu annantu à una nova onda di attacchi da i gruppi di pirate russi finanziati da u statu (cum'è Fancy Bear o Berserk Bear).

Questu avvirtimentu di u guvernu hè statu publicatu solu di pocu tempu, ma l'esperti in cibersecurità sò stati "alerta" per parechji mesi, è ancu Google prova di impedisce u successu di alcuni di questi attacchi. Sicondu ellu, alcuni di elli pruvate à arrubbari i cookies è e password salvate da i navigatori Internet, cumpresu u so Chrome, altri sò attacchi di phishing destinati à servizii cum'è Google Drive o Microsoft One Drive, è Google menziona ancu u spoofing di u situ. Parechje di sti attacchi sò destinati à obiettivi d'altu prufilu, cum'è l'attaccu "Curious George" chì hà colpitu l'urganisazioni militari, logistiche è di fabricazione in Ucraina, o a campagna "Ghostwriter" destinata à phishing credenziali Gmail di individui specifichi "altu risicu". in u paese.

Google dici chì hà identificatu i siti web è i domini di questi attacchi è l'aghjunghjenu à i listi di serviziu di Navigazione Sicura per riduce a probabilità di l'utilizatori imprudenti chì finiscinu nantu à elli. L'utilizatori di Gmail è di Workspace destinati à l'attaccu sponsorizatu da u statu sò stati notificati è incuraghjiti à piglià passi simplici per aumentà a so sicurità, secondu Google. Queste includenu l'attivazione di a Navigazione Sicura Enhanced in Chrome o l'installazione di l'ultime aghjurnamenti nantu à i so dispositi. I sforzi di Google sò stati cusì riesciuti chì a cumpagnia avà dichjara chì l'attacchi da certe fonti, cum'è a campagna Ghostwriter citata, ùn anu micca cumprumissu un unicu contu Google. In ogni casu, a lotta ùn hè micca finita, perchè sicondu l'esperti di sicurezza di Microsoft, u numeru di attacchi sponsorizzati da u statu à l'Ucraina continuarà à aumentà.

U più lettu d'oghje

.