Chiudi annunziu

Hè ancu accadutu à voi chì qualchì volta sguassate è sguassate accidentalmente uni pochi di notificazioni chì ùn anu micca esse impurtante, ma puderia ancu esse impurtante? Cumu scopre ciò chì t'hà infurmatu? Fortunatamente, ci hè una suluzione per questu chjamatu Storia di Notificazione. Hè solu impurtante per avè sta funzione attivata. 

Se questu hè u casu, a Storia di Notificazione vi salva l'ultima notificazione entrata dopu a chjude. Appena li sguassate da u banner di notificazione, si movenu immediatamente à a storia, induve pudete truvà facilmente. Dunque, i currenti ùn sò micca affissati quì, ma solu quelli chjusi. Tuttavia, ùn hè micca u casu chì truverete tuttu storicamente quì. A storia ricorda solu e notificazioni chjuse per 24 ore. Sè avete bisognu di più, per esempiu un mese sanu, avete da ghjunghje à l'applicazioni da i sviluppatori di terzu, cum'è FilterBox.

Cumu attivà a Storia di Notificazione in Samsung 

Ùn hè micca puramente una funzione One UI, cusì truverete nantu à parechji mudelli di telefuni di diversi fabricatori. L'attivazione è e prucedure di visualizazione di a storia deve esse più o menu simili. 

  • Apri lu Settings. 
  • Sceglite un'offerta Notificazione. 
  • Scroll down è selezziunate Configurazione avanzata. 
  • Cliccate quì Storia di notificazione. 
  • Se ùn avete micca a funzione attivata, accende. S'ellu hè digià attivu, pudete vede e notificazioni chjuse sottu.

I notificazioni sò visualizati in una lista da i più recenti, cusì l'ultimi eliminati seranu sempre in cima. E notificazioni sò ancu attive quì, cusì basta à toccu nantu à questu è sarete reindirizzatu cum'è s'ellu facia u modu normale. 

U più lettu d'oghje

.