Chiudi annunziu

Google hà sospesu e compra in u paese in marzu per via di sanzioni à a Russia androidapplicazioni è abbonamenti. A partire da u 5 di maghju (vale à dì oghje), u Google Play Store di u paese "blocca ancu i scaricamenti di l'applicazioni pagate digià acquistate è l'aghjurnamenti per l'applicazioni pagate". L'applicazioni gratuiti ùn sò micca affettate da u cambiamentu.

U 10 di marzu, u sistema di fatturazione di Google Play hè statu sospesu in Russia. U mutivu era e sanzioni internaziunali imposte à u paese per via di a so invasione di l'Ucraina. Questu hà impactatu l'acquistu di novi app, i pagamenti di abbonamentu è l'acquisti in-app. À quellu tempu, Google hà fattu sapè chì l'utilizatori "anu sempre accessu à l'applicazioni è i ghjochi chì anu scaricatu o acquistatu prima". Chì duverebbe cambià da oghje.

U giant tecnologicu americanu hà cunsigliatu à i sviluppatori di posponà u rinnuvamentu di i pagamenti (chì hè pussibule per un annu). Un'altra opzione per elli hè di prupone l'applicazioni gratuitamente o sguassate l'abbonamenti pagati "durante stu hiatus". Google specificamente cunsiglià questu per l'applicazioni chì furnisce un "serviziu criticu à l'utilizatori chì li mantene sicuri è li dà accessu à l'infurmazioni".

U più lettu d'oghje

.