Chiudi annunziu

L'estiu s'avvicina pianu pianu, è cun ellu, assai persone sentenu chì si deve veramente cumincià à fà qualcosa di a so forma. Sè vo site piuttostu pigra finu à avà è ùn site micca veramente u tipu sportivu, ancu a megliu app in u mondu ùn vi trasformerà micca in un atleta prufessiunali sculacciatu d'estate. Cù l'aiutu di una di l'applicazioni chì vi prisintàmu in l'articulu d'oghje, però, pudete migliurà a vostra forma, è forse ancu inizià a strada per un modu di vita più sano.

Mettite

Fitify hè una applicazione domestica fatta da veri prufessiunali. Offre piani di furmazione per l'utilizatori à diversi livelli è cù diverse esigenze, è pudete aduprà sia per esercizii cù u vostru propiu pesu sia per esercizii cù aiuti. L'applicazione include setti per stretching, rinfrescante è riscaldamentu iniziale, ci sò ancu elementi di yoga, esercizii per a flessibilità o l'eserciziu, cuncintrati in parti specifiche di u corpu.

Scaricate nantu à Google Play

Club di Training Nike

L'app Nike Training Club offre blocchi di allenamentu di diverse lunghezze chì includenu ancu video istruttivi è animazioni. Pudete sceglie l'esercizii basatu nantu à e vostre preferenze, u livellu o forse l'arnesi chì avete dispunibule. NTC offre una vasta gamma di diversi tipi di esercizii, da l'entrenamentu di pesu à HIIT o yoga à esercizii per migliurà a mobilità.

Scaricate nantu à Google Play

Allenamenti ogni ghjornu

L'app Daily Workouts vi porta una seria di esercizii chì varianu da cinque à trenta minuti di durata. Quì truverete esercizii per l'eserciziu cù u vostru propiu pesu è cù l'aiuti, l'applicazione offre blocchi per praticà tuttu u corpu, è ancu per a furmazione di parti individuali di u corpu. L'allenamentu di ogni ghjornu include ancu video istruttivi, un timer, è l'app pò ancu travaglià offline in a maiò parte di i casi.

Scaricate nantu à Google Play

Yoga | Ghjacaru Ghjuntu

Se preferite yoga durante l'eserciziu, pudete pruvà l'applicazione Yoga | Down Dog. Quì truverete blocchi di eserciziu per i principianti è l'utilizatori avanzati, è pudete sceglie trà parechji cunsiglii di yoga. L'applicazione Down Dog offre a pussibilità di sceglie trà parechje voci di trainer, accumpagnamentu musicale dinamicu è a pussibilità di sincronizazione trà parechji dispositi diffirenti.

Scaricate nantu à Google Play

J & J Allenamentu ufficiale di 7 minuti

Sentite chì ùn avete micca veramente tempu per un allenamentu propiu durante u ghjornu? Ognunu pò certamente truvà sette minuti per esercitassi, è l'applicazione J & J Official 7 Minute Workout hè destinata à tali utilizatori. Cum'è u so nome suggerisce, truverete blocchi di sette minuti di esercizii in quale ogni parte di u vostru corpu serà utilizatu. Pudete ancu cumpilà i blocchi di l'eserciziu stessu, ci hè ancu a pussibilità di cuntrullà a musica è u sonu o forse video istruttivi per esercizii individuali.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.