Chiudi annunziu

Essendu u 1 d'aprile, questu puderia esse una nutizia piuttostu bella di u ghjornu d'aprile. Tuttavia, sè ùn avete mai visitatu u situ di Samsung in u Regnu Unitu, ùn sapete micca chì a cumpagnia hè u fornitore di elettronica ufficiale di a famiglia reale britannica. Ma u titulu di Royal Warrant hè cuncessu per un certu periodu di tempu, è questu hè statu allargatu à Samsung. Allora ùn hè veramente micca una scherza.

regina

U titulu Royal Warrant hè statu emessu da u 15u seculu è hè attribuitu à e cumpagnie chì furniscenu beni o servizii à a corte reale. A cumpagnia hà ricevutu a so designazione originale in u 2012 è hà furnitu à a famiglia reale cù i so prudutti dapoi. Samsung hè avà un fornitore ricunnisciutu di prudutti di l'elettronica di cunsumu è continuarà à furnisce à a famiglia reale in una gamma più larga di beni è apparecchi.

"Per riceve u titulu di Royal Warrant di novu hè un grande onore per noi è à u stessu tempu una cunferma di a qualità di i nostri prudutti è servizii. Semu fieri chì a nostra offerta per a Famiglia Reale si espansione ancu più chè in u passatu, soprattuttu in l'annu chì a Sua Maestà celebra u so Giubileu di Platinu ". disse Brian Ford, Vice President di Customer Experience in Samsung UK è Irlanda. Ma i prudutti chì a famiglia usa in realtà ùn hè micca statu publicatu.

Per esempiu, pudete cumprà prudutti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.