Chiudi annunziu

Google I/O hè l'avvenimentu annuale di a cumpagnia tenutu à l'Amphitheatre Shoreline in Mountain View. L'unica eccezzioni era 2020, chì hè stata affettata da a pandemia di coronavirus. A data di quist'annu hè stabilita per l'11-12 di maghju, è ancu s'ellu ci sarà spaziu per uni pochi di spettatori trà l'impiegati di a cumpagnia, serà sempre un avvenimentu in linea. U keynote di apertura hè ciò chì interessa a maiò parte di a ghjente. Hè nantu à questu chì duvemu sapè tutte e nutizie. 

News in Androidu 13

In a so cunferenza, Google parlerà in più dettagliu nantu à e nutizie chì hà pianificatu Android 13. Hè pussibule chì anu da annunzià a seconda versione beta di u sistema in questa occasione. Ricordemu quì primu u giant tecnologicu americanu hà lanciatu a semana passata. Pudete leghje ciò chì porta a notizia più impurtante quì, ma ùn sò micca assai di elli. Spergu chì, dunque, a cumpagnia fucalizza largamente nantu à l'ottimisazione.

News in Google Play

Google hà ancu annunzià nutizie nantu à a so tenda Google Play. I disguasti di l'app suggerenu chì Google Pay puderia esse rinominatu Google Wallet. U nome ùn saria micca novu: Google hà iniziatu a so incursione in i pagamenti in linea cù e carte di debitu Google Wallet undici anni fà, solu per rinfurzà u serviziu quattru anni dopu. Android Pay è in 2018 nantu à Google Pay. In ogni casu, Google dice chì "i pagamenti sò sempre in evoluzione, è cusì Google Pay", chì hè certamente una formulazione interessante.

Ciò chì hè novu in Chrome OS

Ricertamenti, Google hà investitu assai in u so sistema upirativu Chrome OS, pruvatu à fà una piattaforma chì sustene quasi ogni casu d'usu imaginabile nantu à i desktop è i tablette. A cumpagnia hà annunziatu recentemente chì aghjunghje un supportu per vapore, è ci sò parechje altre funzioni prossime chì hà digià scherzutu in CES 2022, cum'è a capacità di interagisce cù u screnu di u vostru smartphone ghjustu nantu à u Chromebook. In generale, u scopu di Google hè di ligà Chrome OS più strettamente Androidin.

Cosa hè di novu in Google Home

Google hè ancu sempre à pruvà à sviluppà u segmentu di a casa intelligente, è unu di i so dispositi futuri più interessanti in questa zona puderia esse u Nest Hub cù un display staccabile. Google prumetti chì u dispusitivu aiuterà l'utilizatore "scopre una nova era per Google Home". Di sicuru, puderia ancu fucalizza nantu à l'interoperabilità cù altre plataforme intelligenti di casa, cum'è ellu hè unu di i principali iniziatori di u standard universale Matter, chì deve simplificà u funziunamentu di e case intelligenti in u futuru.

Nest_Hub_2.gen.
Nest Hub 2ª generazione

Sandbox di privacy

Privacy Sandbox hè u novu tentativu di Google di introduci un sustitutu per i cookies dopu avè fallutu cù l'iniziativa FLoC. Una nova tecnulugia di destinazione d'annunzii focalizata in a privacy hè stata recentemente resa dispunibule in l'anteprima di u sviluppatore Androidu, cusì serà certamente interessante per vede cumu Google combina sti dui cuncetti fundamentalmente differenti.

Cookie_on_keyboard

Agriculture

Inoltre, hè speculatu chì Google puderia intruduce (almenu in forma di teaser) u so primu smartwatch à a cunferenza. pixel Watch, di quale ci hè veramente assai parlatu ultimamente in cunnessione cù u prototipu persu. Pixels Watch duveranu avè una cunnessione mobile è pisanu 36 g, chì si dice chì hè 10 g più pesu cà a versione 40 mm. Watch4. U primu sguardu di Google duverebbe altrimenti avè 1 GB di RAM, 32 GB di almacenamiento, monitoraghju di freccia cardiaca, Bluetooth 5.2 è puderia esse dispunibule in parechji mudelli. Software-sàviu, seranu alimentati da u sistema Wear OS (probabilmente in a versione 3.1 o 3.2). U so prossimu smartphone di gamma media, u Pixel 6a, si dice chì hà una certa chance di esse revelatu.

U più lettu d'oghje

.