Chiudi annunziu

Dopu à longu mesi di speculazione è cungettura, i sviluppatori di Blizzard anu finalmente spartutu cù u mondu u so primu ghjocu mobile da u famosu mondu di Warcraft. Ùn serà micca un spin-off di una serie di strategia di cultu, nè un MMORPG in u stilu di World of Warcraft. U novu ghjocu Warcraft: Arclight Rumble pigliarà più ispirazione da a so cumpetizione mobile esistente.

I sviluppatori stessi paragunanu u ghjocu à u genre populari di difesa di a torre, in quale vi difendete contr'à horde di nemici in marcia. Ma Arclight Rumble si dice chì offre una variazione chì si focalizeghja più nantu à attaccà cù i vostri stessi cumbattenti. Cum'è in u casu di u precedente Hearthstone, Blizzard stabilisce u ghjocu fittiziu direttamente in u mondu di Azeroth.

Macchine di ghjocu misteriose custruite cù a magia gnomica cuminciaru à apparisce in questu. In Arclight Rumble, puderete pruvà à cuntrullà i più famosi eroi è cattivi di u mondu di Warcraft. Voi, inseme cù altre unità, sarete mandati contr'à una quantità di diversi avversari familiari. Per dà una idea megliu, i sviluppatori anu liberatu un trailer di ghjocu cù l'annunziu.

Blizzard ovviamente hà pigliatu assai ispirazione da i tituli in stile Clash of Clans quandu hà sviluppatu u ghjocu. U disignu più culurita certamenti attraerà milioni di ghjucatori, ma forse micca tantu i fan die-hard di tutta a franchise, chì probabilmente aspettavanu una versione mobile un pocu seria di u so mondu di ghjocu preferitu. U ghjocu ùn hà ancu una data di liberazione specifica, ma a pre-registrazione hè digià in corso.

Preregistrate per Warcraft Arclight Rumble in Google Play

U più lettu d'oghje

.