Chiudi annunziu

Samsung hè statu u capu indiscutitu in u campu di smartphones plegabili dapoi qualchì tempu. In l'ultimi anni avemu vistu i dispusitivi da ellu cum'è Galaxy Da Fold a Galaxy Da Flip. Di sicuru, u giant tecnulugicu coreanu ùn vole micca ripusà nantu à i so lauri in questa zona, cum'è pruvucatu da i so dui novi patenti flessibili à l'Organizazione Mondiale di Pruprietà Intellettuale.

Una patente mostra un dispositivu cù una visualizazione flexible è l'altru un telefunu cù una visualizazione scrollable o retractable è supportu di stylus. U primu dispusitivu pare abbastanza ordinariu in quantu à u disignu è ùn pare micca esse un smartphone flexible o un clamshell. Ma a so visualizazione flessibile pare esse una estensione di a visualizazione principale, stendendu finu à a mità di u pannellu posteriore. Inoltre, l'imaghjini mostra una camera tripla posteriore è una camera selfie frontale. Siccomu u dispusitivu hà una visualizazione in u spinu, deve esse pussibule di piglià "selfies" cù a camera posteriore.

In quantu à u sicondu dispositivu, hà duie parte secondu a patente pertinente. U mutore per ritrae è allargà a visualizazione di scrolling hè situatu à u latu manca. U pannellu posteriore, chì oculta una parte di a visualizazione slide-out, hà sempre un locu per u cutout S Pen. Sopra questu hè un altru modulu chì puderia esse per i sensori di càmera. L'imaghjini di a parte frontale di u dispusitivu suggerenu chì u so bordu drittu servirà cum'è un mini-display per visualizà notificazioni o apre l'applicazioni.

Samsung hà vantatu prima visualizazione, chì plega in dui o trè posti o anu un mecanismu retractable. Forsi unu di elli vi aduprà in unu o l 'altru dispusitivu mintuatu. Di sicuru, hè ancu pussibule chì tuttu ferma solu nantu à carta è ùn vedemu mai un veru pruduttu. In ogni modu, i dui brevetti parenu estremamente interessanti è indicanu ciò chì puderia esse u futuru di i telefoni flessibili.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.