Chiudi annunziu

Samsung face alcuni di i migliori TV chì pudete cunnette a vostra Xbox. Tuttavia, prestu ùn averà mancu bisognu di a cunsola stessa per ghjucà à i ghjochi di Xbox in a vostra TV. Microsoft hè travagliatu cù Samsung nantu à una applicazione chì vi permetterà di streaming ghjochi direttamente nantu à a vostra TV.

Microsoft hè seriu nantu à i ghjoculi in nuvola. Comu parte di a so iniziativa Xbox Everywhere, vole rende i ghjochi Xbox dispunibuli per tutti, ancu s'ellu ùn anu micca una cunsola Xbox. Questa app per i televisori intelligenti Samsung duveria ghjunghje in i prossimi 12 mesi.

Hè sensu perfetta chì Microsoft hà sceltu Samsung per stu prughjettu. U giant coreanu hè u più grande fornitore mundiale di TV high-end, cusì l'app ghjunghje à decine di milioni di persone. Nisun altru fabricatore di TV hà una tale portata.

Hè digià pussibule di streaming ghjochi nantu à PC è dispositi mobili attraversu u serviziu Xbox Cloud Gaming di Microsoft, è l'app Xbox imminente per i Samsung Smart TV farà ancu più faciule i ghjoculi di qualità cunsola. I dettagli nantu à l'app ùn sò micca cunnisciuti in questu mumentu, ma hè assai prubabile chì l'utilizatori anu bisognu di un abbonamentu Xbox Game Pass per accede à a biblioteca di u ghjocu.

Per esempiu, pudete cumprà una TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.