Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu un documentu chì delinea a so visione per assicurà e bande di freccia glubale per 6G, a tecnulugia di cumunicazione di prossima generazione. U documentariu, intitulatu 6G Spectrum: Expanding the Frontier, cerca modi per acquistà u spettru necessariu per ottene e visioni chì u giant coreanu hà presentatu à a mità di u 2020.

6G richiede un spettru contiguu ultra-largu chì varieghja da centinaie di MHz à decine di GHz per attivà novi servizii cum'è ologrammi mobili di alta qualità è realtà aumentata veramente immersiva chì presentanu cumunicazioni à alta velocità è volumi di dati grandi. Ci hè ancu una dumanda crescente di più copertura. In risposta à queste esigenze, Samsung prupone di cunsiderà tutte e bande dispunibuli per 6G, da bassu cù frequenze finu à 1 GHz, attraversu frequenze medie versus 1-24 GHz, à bande alte in a gamma 24-300 GHz.

In u so novu documentu, Samsung enfatizeghja ancu l'impurtanza di assicurà e novi bande per l'implementazione cummerciale 6G, postu chì e rete 5G seranu sempre operative dopu chì 6G hè stata liberata. Sicondu a cumpagnia, una banda media in a gamma 7-24GHz hè un candidatu chì pò sustene tariffi di dati più alti è una cobertura raghjone. Per sustene a velocità di trasmissione ultra-alta, hè cunsideratu una banda sub-terahertz (sub-THz) cù una frequenza di 92-300 GHz. Inoltre, u documentu cita a cunversione di e bande esistenti utilizati per e rete 3G, 4G è 5G à l'operazione 6G cum'è un altru modu per acquistà u spettru necessariu per e rete di a prossima generazione.

Inseme cù a liberazione di u documentu, Samsung mette in risaltu i so risultati di ricerca nantu à alcune tecnulugia candidati 6G cum'è a cumunicazione in banda sub-THz, a superficia intelligente ricunfigurabile (RIS), a compensazione non lineare basata in AI (AI-NC) o u risparmiu energeticu basatu in AI ( AI-EC). A banda sub-THz hè cunsiderata cum'è un candidatu di spettru per 6G, chì hè previstu di supportà tariffi di dati finu à 1 TB / s. Per paragunà: e rete 5G ponu trattà un massimu di 20 GB / s. In u ghjugnu di l'annu passatu, Samsung hà pruvatu cù successu una velocità di trasmissione di 6 GB / s à una distanza di 15 m in casa, è questu annu 12 GB / s à una distanza di 30 m in casa è 2,3 GB / s à una distanza di 120 m. fora.

RIS pò migliurà a nitidezza di u fasciu è pò dirige o riflette u signale wireless in a direzzione desiderata utilizendu a superficia metamateriale. Pò riduce a perdita di penetrazione è l'ostruzzione di u segnu d'alta frequenza cum'è l'onda millimetrica. I testi di Samsung mostranu chì sta tecnulugia pò aumentà a forza di u signale finu à quattru volte è a gamma di a direzzione di u fasciu finu à 1,5 volte. AI-NC usa l'intelligenza artificiale nantu à u ricevitore per cumpensà a distorsione di u signale causata da a non-linearità di l'amplificatore di putenza di u trasmettitore, chì pò migliurà notevolmente a cobertura è a qualità di i segnali di dati à alta velocità. In i so testi, Samsung hà dimustratu una mellura 1,9x in a cobertura per u uplink di dati d'alta velocità è una mellura 1,5x in a velocità di trasmissione per quella copertura.

Infine, AI-ES usa AI per minimizzà u cunsumu di energia à a stazione di basa aghjustendu i paràmetri chì cuntrollanu l'accensione è a spegnimentu di e cellule selezziunate secondu a carica di trafficu senza affettà u rendiment di a rete. Più di u 10% di risparmiu energeticu hè statu fattu in i testi di Samsung. A più cunniscenza chì u giant coreanu hà acquistatu durante a ricerca 6G serà publicata in u quadru di a cunferenza chjamata Samsung 6G Forum, chì si svolge u 13 di maghju.

U più lettu d'oghje

.