Chiudi annunziu

Sapemu dapoi qualchì tempu chì Motorola travaglia nantu à a terza generazione di u so clamshell plegable Motorola Razr. Avà i so presunti primi ritratti sò filtrati in l'aria. Immagini liberate da u situ 91Mobiles, mostra chì u disignu di u Razr 3 hè sorprendentemente simili à l'ultima generazione di Samsung. Galaxy Da Flip. Motorola hà sbarazzatu di a "gobba" in u fondu di u disignu in favore di qualcosa un pocu più flat, è u corpu di u dispusitivu hè un pocu più angulu in generale cumparatu cù i so predecessori. A visualizazione cut-out hà ancu subitu un cambiamentu, chì hè oghji circular, mentri prima era largu. Altrimenti, a visualizazione deve avè una risoluzione FHD +.

 

Un altru cambiamentu notevuli hè a camera doppia, induve e generazioni precedenti avianu solu una. Sicondu u situ web, a camera primaria avarà una risoluzione di 50 MPx è una apertura di lenti di f / 1.8, è a seconda, chì deve esse una cumminazione di "wide" è macro camera, avarà una risoluzione. di 13 MPx. A camera frontale deve esse 32 megapixels. Inoltre, u terzu Razr duveria uttene u chipset Snapdragon 8 Gen 1 o u so prossimu. "peluche" varianti, 8 o 12 GB di sistema upirativu è 256 o 512 GB di memoria interna. Serebbe lanciatu in lugliu o agostu in Cina è offertu in neru è blu.

Ricurdativi chì Motorola hà liberatu dui mudelli di Razr flexible finu à avà, unu à a fine di 2019 è l'altru un annu dopu, chì era una versione mejorata di "unu" cù hardware più putente è soprattuttu supportu per e rete 5G.

U più lettu d'oghje

.