Chiudi annunziu

Apple è Samsung sò dui di i più grandi produttori di smartphone in u mondu, ma u so approcciu hè assai diversu. Apple favurizeghja a simplicità, mentri Samsung si cuncentra nantu à a versatilità è un grande gradu di persunalizazione. Tutti i dui anu i so vantaghji è disadvantages, induve ùn hè micca faciule per dì quale hè megliu è quale hè peggiu - se paragunemu i stessi mudelli vechji in u listessu prezzu è in tuttu. Tuttavia, quì sò 5 mutivi per passà da iPhone à Samsung, perchè hè megliu in a categuria, o solu perchè offre più.

Di sicuru, sta paragone girarà principalmente intornu à u flagship attuale di i dui pruduttori, vale à dì a serie di telefoni. iPhone 13 à Galaxy S22, o i so mudelli di punta iPhone 13 Per Max è Galaxy S22 Ultra. Ma pò ancu esse appiicata à a classe media, per esempiu in a forma di l'iPhone SE 3a generazione o un telefunu. Galaxy A53. Ma tenite in mente chì queste sò impressioni subjective, quandu ùn avete micca à identificà cumplettamente cun elli. Avemu dinù ùn incuragisce nimu a canciari lu so stadda, avemu sulu affirmannu lu 5 mutivi in ​​quali suluzioni Samsung hannu un pocu di una manu suprana.

Camera più versatili 

Ùn hà ancu e migliori camere è i risultati da elli Apple, nè Samsung. Ma i dui sò trà i primi fotografi. S'è no avemu da orientà noi secondu u ranking DXOMark, hà da travaglià megliu per noi iPhone, ma Samsung solu offre più. p.e. iPhone 13 Pro Max hà un sistema triplu di camere 12MPx, ma Galaxy U S22 offre 4, trà i quali truverete una camera 108MPx grande per ritratti veramente dettagliati è un teleobiettivo cù zoom otticu 10x.

Quale hè chì piglia foto megliu? Probabilmente iPhone, almenu secondu a DXO, ma vi vincerà di più cù e camere Ultra, vi piacerà piglià ritratti cun elli, è sopratuttu, averete risultati più diversi. Ùn avemu micca da paragunà solu a cima di a cartera. Tali Galaxy L'A53 offre assai più funzioni di càmera cà un prezzu simili iPhone SE 2022. Se vulete solu divertisce à piglià ritratti, hè megliu sceglie un telefunu Galaxy cà iPhone.

Opzioni di persunalizazione più profonda 

Una UI hè simplicemente megliu cà l'altri add-ons da altri fabricatori, è hè ancu megliu cà pulisce sè stessu Android. Havi un disignu sofisticatu, ma offre ancu decine d'opzioni di persunalizazione. Pudete cambià u wallpaper, i temi, u layout di u screnu in casa, i fonti, sempre in visualizazione, è ancu i skin d'icona. Inoltre, hè cumplettamente simplice è senza complicazioni.

Comparatu à questu iPhone permette di cambià solu u wallpaper. Iè, cambià l'icone di l'app hè pussibule in l'iPhone, ma hè un prucessu assai fastidiosu è esige l'usu di l'app Shortcuts, chì parechji ùn capiscenu micca. Ùn pudete ancu persunalizà u Centru di cuntrollu, aghjunghje diverse indicatori à a barra di statutu, etc. Se vulete persunalizà u vostru telefunu, u Samsung vi serve megliu.

A megliu gestione di i schedari 

Puru iPhones hannu un 'app Files custruitu-in, chì hè più o menu pruvista iCloud, telefoni Galaxy offrenu una gestione di schedari assai megliu. Utilizendu u gestore integratu, pudete facilmente cunnette l'almacenamiento esternu è travaglià cù e dati almacenati in questu. Rinominà o spustà i fugliali o travaglià cun elli in u software è l'applicazioni di terzu hè simplicemente assai più faciule ch'è in i telefoni iPhone.

Dopu tuttu, hè ancu basatu nantu à a logica di Apple in quantu accede à e dati. Sicondu ellu, ùn deve micca impurtanza induve u tenete perchè ellu sempre truverà per voi. Ma quelli chì sò abituati à a struttura di u sistema Windows, anu sempre prublemi significativu cù questu dopu a transizione.

Hè megliu multitasking 

Scaricà i fugliali o dati di l'applicazioni di terzu in u fondu hè una sperienza miserable in iPhone. Per esempiu, Spotify cessà di scaricà i fugliali di musica per l'ascolta offline uni pochi seconde dopu avè minimizatu l'app o cambiate à un'altra app. Inoltre, se vulete usà duie applicazioni à u stessu tempu, ùn hè micca pussibule in l'iPhone. À u più, pudete vede un video in u modu di stampa in stampa è aduprà una altra app per fighjà, ma questu hè.

Nantu à i telefoni Galaxy pudete aduprà duie applicazioni side by side è avè a terza applicazione in una finestra flottante. Pudete fà li ritrattu, paisaghju, fà i so finestri più grande è più chjucu, etc.. Solu iPads ponu fà questu, ma funziunalità iPhone-like Apple micca ancu permessu.

Carica più veloce è più còmuda 

L'iPhone sò sempre in ritardu quandu si tratta di velocità di carica. Apple perchè ùn li aumenta per via di salvezza di bateria. Tuttavia, ùn avemu micca sapè in chì puntu hè u so alibi. Ma hè un fattu chì cù a carica wireless Qi permette solu 7,5 W, se vulete più, permette un massimu di 15 W cù u so MagSafe. Galaxy A carica Qi hè lanciata à 15 W. Inoltre, i telefoni Samsung anu un portu USB-C di carica, per quessa hè più variabile cù quelli di l'altri fabricatori è altri prudutti (cuffie, laptops, camere, etc.).

Se vulete salvà a bateria, pudete disattivà a carica rapida è a carica wireless veloce, è à u stessu tempu, pudete limità a carica di a bateria à 85%. Apple per i so iPhones, offre solu a funzione Battery Condition, ma questu hè sensu solu quandu a so capacità diminuisce veramente è u dispusitivu cumencia à spegne automaticamente per quessa. È di sicuru pò esse troppu tardi.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.