Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, Google hà lanciatu recentemente prima beta Androidà 13, mentri u novu sistema deve esse formalmente introduttu in qualchì tempu in u vaghjimu. Un leaker ora famosu hà revelatu unu di i so prossimi cambiamenti di sicurezza chì parechji utilizatori ùn puderanu micca piace.

Un leaker chì porta u nome Esper nantu à e social media hà scupertu questu Android 13 hà prutezzione in u locu per impedisce l'applicazioni sideloaded di utilizà l'API di Accessibilità. In particulare, per l'applicazioni sideloaded v Androidu 13 mostra chì i paràmetri per e funzioni di accessibilità sò "micca dispunibili".

Perchè Google face stu cambiamentu? Android 13 dà una risposta chjara à questu: Per a nostra sicurità. L'interfaccia sopra citata pò esse un strumentu assai putente per allargà e capacità di l'applicazione quandu si usa currettamente. Hè principarmenti cuncepitu per permette à i sviluppatori di sviluppà applicazioni chì ponu esse aduprate da e persone cù diverse disabilità, ma ci sò altri casi d'usu chì sò utili per qualsiasi utilizatore. Per d 'altra banda, hè abusatu da l'applicazioni maliziusi, chì hè per quessa chì Google hè stata cracking down in apps chì prova à utilizà tali interfacce per un bellu pezzu. Dentru Androidà 12 anni, u giant tecnulugicu, in e so parolle, "riducia sostanzialmente l'usu innecessariu, periculosu o micca autorizatu" di sti interfacce. Cù a prossima versione AndroidVulete andà ancu più in questa direzzione.

Hè impurtante d'aghjunghje chì stu cambiamentu ùn s'applicà à tutte l'applicazioni sideloaded. Google hà cunfirmatu chì s'applicà à i fugliali APK, micca à l'applicazioni scaricate da i magazzini di terzu. Allora l'obiettivu di u cambiamentu pare esse di limità l'accessu à l'applicazioni da fonti "menu fiducia". Ci hè ancu un paràmetru oculatu in a pagina di dettagli di l'app chì permetterà à u pruprietariu di u telefunu per verificà a so identità è accede à sti paràmetri di novu restrizioni.

U più lettu d'oghje

.