Chiudi annunziu

Samsung hà fattu i migliori smartphones plegabili in u mondu dapoi parechji anni. Tuttavia, puderia prestu affruntà una certa cumpetizione, postu chì una nova generazione di i so "benders" hè stata preparata da i fabricatori chinesi cum'è Xiaomi, Oppo o Vivo. Tuttavia, u giant coreanu di u smartphone ùn hè micca riposatu nantu à i so lauri è i so prossimi telefoni flessibili Galaxy U Z Fold4 è Z Flip4 parenu migliurà in parechji spazii. Avà un leaker rispettatu hà publicatu un novu informace circa a visualizazione di u primu mintuatu è a bateria di u sicondu.

Sicondu u leaker, l'universu Ice averà Galaxy U Fold4 hà una visualizazione flessibile ligeramente più larga è più corta cumparatu cù i "trè". In particulare, deve avè un rapportu d'aspettu di 23: 9 (per u terzu Fold era 24,5: 9). Hè dettu chì a so visualizazione esterna serà ancu più larga, u rapportu d'aspettu di quale deve esse 6: 5 (paragunatu à 5: 4 in u predecessore).

In più, Ice universu palesu a capacità batterie di a quarta generazione Flip. Hà una capacità di 3700 mAh, chì seria 400 mAh più di a bateria di a generazione attuale. Tuttavia, sta infurmazione deve esse pigliatu cun un granu di sali perchè u situ web Galaxy Club hà dettu recentemente chì a capacità di u Flip4 aumenterà, ma solu da 100mAh. È ellu, cum'è l'universu Ice, hè di solitu assai infurmatu. In quantu à a capacità di a bateria di u Fold4, deve esse praticamenti u listessu cum'è cù u predecessore.

I dui telefoni sò previsti per supportà a carica rapida di 25W, a carica wireless rapida è a carica wireless inversa. Apparentemente seranu alimentati da u prossimu chip flagship di Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1+. Duveranu esse in scena in Aostu o Settembre di questu annu.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.