Chiudi annunziu

Flex Mode hè una funzione esclusiva di fotografia è design di i telefoni flessibili di Samsung. Funziona in manu cù u mecanismu articulatu è l'utilizatori "bender". Galaxy U Z Fold3 è Z Flip3 permettenu di trasfurmà in tripodi o mini-laptops.

Modu Flex divide a visualizazione flessibile in duie superfici tattili separate, ognuna cuntene una interfaccia è funzioni differenti. Nantu à u Fold3, stu modu pò piglià a multitasking à un novu livellu, mentre chì in u Flip3 permette novi capacità di càmera.

Samsung hà avà publicatu un novu video chì suggerisce chì u Modu Flex hè u megliu da l'app YouTube in l'iPhone originale. Quandu l'uriginale hè statu introduttu iPhone, chì hè accadutu in u 2007, YouTube era un locu assai sfarente di quellu chì hè oghje, è unu di i video più populari nantu à a piattaforma allora era quellu chì mostrava un cane cavalcando un skateboard. U video hè diventatu virali ancu allora in e parolle d'oghje.

Ancu s'ellu hè passatu assai tempu da a publicazione di u video, pare chì hà servitu com'è ispirazioni per Samsung per un novu annunziu per u dettu modu. U video presenta ancu un cane nantu à un skateboard, ma sta volta hè futuristicu è u cane ùn cavalca micca, ma vola. "U so" Flip3 hè cun ellu nantu à u skateboard. Sia Samsung hà utilizatu un cane nantu à un skateboard in u novu annunziu apposta cum'è una riferenza à un vechju video Apple, o solu per casu, pudemu solu speculate à questu puntu, ma datu chì tuttu in u marketing hè pensatu in dettu è Samsung sapi. Apple annuncia bè, è cunziddi a similitudine di i dui cani, a prima opzione hè più prubabile.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.