Chiudi annunziu

Tutti sapemu chì i telefoni smartphones si deprezzanu cù u tempu, alcuni più veloce di l'altri. Trà quelli chì perde u valore più veloce sò i mudelli di l'attuale serie di punta di Samsung Galaxy S22. In particulare, perdenu quasi trè volte più veloce iPhone 13.

Web Vendi Cell analizà i valori di redenzione per e fila Galaxy S22, iPhone 13 è Google Pixel 6 in u primu è u sicondu mesi di u so lanciu. Hà trovu chì a prima seria mintuvata persu una media di 51,1% di u so valore dopu à dui mesi, mentri iPhone 13 solu 16,4%. Per u Pixel 6, era 43,5%. U fattu chì u rapprisentante d'Apple hè indiscutibilmente u megliu in questu paragone ùn hè micca una grande sorpresa, Fr iPhonech sò cunnisciuti per mantene u so valore per un periudu di tempu più longu.

In u so blog post, u situ web detalla cumu si sviluppa a tendenza di depreciation in u primu è u sicondu mesi dopu chì un mudellu particulare hè lanciatu. Sembra u valore di redenzione Galaxy In ogni casu, S22 ùn fala micca tantu in u secondu mese. U sopra deve cuncernate solu sè site un pruprietariu Galaxy S22, chì ùn cumprà micca un altru smartphone da Samsung. Custarà assai soldi per scambià u vostru "flagship" per un altru telefunu in altrò, cusì a megliu opzione serà sempre di scambià u vostru vechju Samsung per un novu, postu chì u giant coreanu offre alcuni di i migliori prugrammi di compra per alcuni. ora ora. Ùn avete micca andà direttamente à ellu, ma ancu à i rivenditori autorizati.

Galaxy Pudete cumprà u S22 cù bonus di riscattu quì

U più lettu d'oghje

.