Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu infurmatu chì Samsung travaglia nantu à una nova camera 200MPx chjamata ISOCELL HP3. Sicondu un novu rapportu da a Corea di u Sudu, a cumpagnia hà digià finitu u sviluppu di u so ultimu sensoru di foto è avà selezziunate un fornitore per questu. Sicondu u situ coreanu ETNews, a divisione di cumpunenti di Samsung Samsung Electro-Mechanics riceverà u 200% di l'ordini per u novu sensor 70MPx. U restu 30% deve esse trattatu da Samsung Electronics è i so altri partenarii.

Cù u disignu finali cumpletu, Samsung si dice chì cresce a produzzione di u novu sensoru per avè prontu per u so prossimu flagship in 2023. I mudelli di serie puderia esse u primu à aduprà specificamente. Galaxy S23, sopratuttu u mudellu più altu cù u soprannomu Ultra.

Samsung hà digià un sensoru cù una risoluzione di 200 MPx, vale à dì ISOCELL HP1, chì, però, hè sempre in attesa di implementazione in pratica. L'ISOCELL HP3 deve esse una versione mejorata di questu, ancu s'è i dettagli sò scunnisciuti per u mumentu. Cum'è un ricordu, l'ISOCELL HP1 pò filmà video in risoluzione 8K è 4K è vanta caratteristiche cum'è HDR avanzatu o autofocus cù a tecnulugia di Double Super Phase Detection.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.