Chiudi annunziu

Motorola hà travagliatu annantu à una nova clamshell Razr 3 dapoi un pocu di tempu A principiu di sta settimana, i so primi fughjetti sò stati in onda fotografia, chì implica chì s'assumiglia à un "puzzle" Galaxy Z-Flip3. Un leaker avà famosu hà revelatu chì a cumpagnia prepara ancu un telefunu cù un display rollable.

Sicondu u rispettatu leaker Evan Blass, Motorola hè travagliatu nantu à un smartphone rollable internamente chjamatu Felix. Si dice chì u dispusitivu hà un fattore di forma cunvertibile cum'è i dui Razra precedenti, ma senza a cerniera flexible. A visualizazione più grande deve esse ottenuta da un mecanismu di scrolling invece. Hè suppostu di aumentà finu à un terzu.

I telefuni cù un display rollable ùn sò nunda di novu, ma nimu hà sappiutu à purtà à u mercatu. Unu di i pionieri di sta tecnulugia sò l'imprese cinesi TCL è Oppo, ma ùn anu ancu andatu oltre i cuncetti. Forsi u LG più vicinu hè ghjuntu in questa zona era di presentà un dispositivu chjamatu Rollable l'annu passatu, ma stu prughjettu hè statu finitu cum'è u giant tecnologicu coreanu hè statu obligatu à chjude a so divisione mobile per via di perdite à longu andà. Sicondu i brevetti filtrati di pocu tempu, hè travagliatu nantu à un smartphone rollable i Samsung.

Quandu u "roller" di Motorola puderia esse introduttu hè scunnisciutu à questu mumentu, ma sicondu Blass, a fase attuale di teste suggerisce chì ùn serà micca in scena finu à un annu da avà. Sti dispusitivi sò apparentemente sempre a musica di u futuru, ancu s'ellu ùn hè micca cusì distanti dopu à tuttu.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.