Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu u primu modulu di memoria CXL DRAM 512GB in u mondu per i servitori. CXL significa Compute Express Link è sta nova tecnulugia di memoria offre una capacità estremamente alta cù una latenza assai bassa.

Esattamente un annu fà, Samsung hè diventatu u primu à presentà un prototipu di modulu CXL DRAM. Da tandu, u giant tecnologicu coreanu hà travagliatu cù u servitore di dati è cumpagnie di chip per standardizà è migliurà u standard CXL DRAM. U novu modulu CXL di Samsung hè custruitu nantu à u CXL driver ASIC (Application-Specific Integrated Circuit). Comparatu à u modulu CXL di a generazione precedente, offre quattru volte più capacità di memoria è una quinta di a latenza di u sistema.

Marchi cum'è Lenovo o Montage travaglianu cù Samsung per integrà i moduli CXL in i so sistemi. U standard CXL offre una capacità assai più altu ch'è i sistemi di memoria DDR convenzionali è hè ancu più faciule da scala è cunfigurà. Hè ancu furnisce un megliu rendimentu in e zone cum'è l'AI, cù dati veramente voluminosi, è ancu truvà u so usu in metaversu. Infine, u novu modulu CXL hè u primu à supportà l'ultima interfaccia PCIe 5.0 è hà un fattore di forma EDSFF (E3.S) ideale per i servitori di nuvola è di l'impresa di a nova generazione. Samsung hà da cumincià à mandà campioni di u modulu à i clienti è i partenarii in u terzu trimestre di questu annu, è duverebbe esse prontu per l'implementazione in e plataforme di a prossima generazione in l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.