Chiudi annunziu

À a fiera in corso Integrated Systems Europe (ISE) 2022 in Barcelona, ​​​​Samsung hà dimustratu u futuru di a tecnulugia microLED. In particulare, hà dimustratu in parechji mudelli novi di The Wall TV. Inoltre, hà introduttu una nova visualizazione esterna è una pantalla interattiva per u campu di l'educazione.

À l'ISE di questu annu, Samsung hà presentatu The Wall TV (nome di mudellu IWB) per 2022. Hè una schermu microLED modulare innovativa chì serà dispunibule in 0,63 è 0,94 pixel pitch, cù 0,63 pixel pitch essendu u primu in a gamma Wall u più sottile. U novu mudellu pò esse pre-ordinatu avà.

U Wall 2022 altrimenti offre un display cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una luminosità massima di 2000 nits è supportu per u cuntenutu HDR 10/10+ è LED HDR, è hè dispunibule in dimensioni di 110 inch cù risoluzione 4K è 220 inch cù 8K. risoluzione. Si vanta ancu un putente processore Micro AI chì analizeghja ogni seconda di u cuntenutu è ottimisimu a qualità di l'imaghjini mentre elimina u rumore.

Samsung hà ancu purtatu The Wall All-in-One (nome di mudellu IAB) à u spettaculu, chì hè dispunibule in 146-inch 4K, 146-inch 2K è 110-inch 2K sizes. Stu mudellu serà dispunibule dopu à a fiera. Hà un grossu di solu 49 mm, un lettore multimediale S-box integratu, u processatore Micro AI sopra citatu, è a variante 146-inch pò esse installata fiancu à fiancu per creà un mudellu cù un rapportu d'aspettu 32: 9 è un funzione staccabile.

In più di i schermi sopra, Samsung hà dimustratu un novu display OHA outdoor in ISE 2022, chì serà dispunibule in dimensioni 55-inch è 75-inch è offre un gradu di prutezzione IP56 è installazione faciule. Pò esse usatu, per esempiu, in stazioni di carica per vitture elettriche. Samsung ùn hà micca revelatu quandu serà lanciatu.

Samsung_display_OHA

Infine, u giant coreanu hà introduttu u display Samsung Flip Pro, chì serà dispunibule in dimensioni di 75 è 85 inch. Hè una lavagna interattiva chì offre à i prufessori è i studienti una usabilità megliu è funzioni specializate chì risponde à e richieste sempre cambiate in l'educazione.

U Flip Pro vanta una latenza di u toccu superiore, capacità multi-touch chì permettenu à 20 persone per collaborà simultaneamente, un pannellu di cuntrollu intuitivu, sensori per u cuntrollu di luminosità, quattru altoparlanti frontali è posteriori è, ultimu ma micca menu menu, un connettore USB-C chì furnisce cuntrollu video integratu è putenza (ricarica 65W). Inoltre, offre a funzione SmartView +, chì permette a cunnessione wireless di finu à 50 dispusitivi à u stessu tempu è parechje schermi nantu à quattru schermi, chì ponu esse aduprati, per esempiu, in sala di riunioni più grande o aule digitalizzate. Ancu per questa visualizazione, Samsung ùn hà micca annunziatu a dispunibilità. Samsung offre ancu un tour virtuale di i prudutti sopra citati, vede questu ligame. A fiera durerà sin’à vennari u 13 di maghju.

U più lettu d'oghje

.