Chiudi annunziu

Cum'è informatu da ČTK, u malware Flubot periculosu chì affetta i telefoni cù un sistema operatore si sparghje attraversu e rete di l'operatori mobili cechi via MMS è SMS. Android. Sembra un missaghju di voce mancatu cù un ligame per installà l'app, ma poi cumencia à mandà più.

Sicondu l'Associazione di Operatori di Rete Mobile, l'operatori domestici anu registratu centinaie di millaie di sti missaghji u marcuri. Quessi dà l'impressione di un voicemail chì aspetta in u mailbox. Di sicuru vi tocca à cliccà nant'à u ligame à sente lu. Dunque, di sicuru, ùn cliccate micca nant'à alcuna è, se fate, di sicuru ùn scaricate micca alcuna app chì vi reindirizza.

Sè avete ricevutu un tali missaghju, hè megliu à sguassà subitu. À u listessu tempu, stu virus era digià sparghje in Europa un annu fà, ma era in forma di missaghju per seguità una spedizione. Paria chì era da una cumpagnia di trasportu chì vi furnisce un pacchettu. In ogni casu, una app installata in seguitu puderia piglià u telefunu di l'utilizatore è mandà dati persunali senza a so cunniscenza. Allora a ricunniscenza chjara hè, ùn installate micca l'applicazioni nantu à u vostru dispositivu da fonti diverse da Google Play o Galaxy Store. 

U più lettu d'oghje

.