Chiudi annunziu

Comu parte di a keynote di apertura per a cunferenza di sviluppatori Google I / O22, a cumpagnia hà dettu è dimustratu assai. Trà e nutizie previste era u lanciu di u telefuninu Pixel 6a, chì avemu finalmente vistu. U telefunu vene cun una quantità di cambiamenti cumparatu cù i mudelli Pixel 6 è 6 Pro, è, sicuru, riduce ancu u prezzu. 

U vetru è u metale sò rimpiazzati in favore di un quadru d'aluminiu riciclatu, u spinu hè policarbonate. A fronte hè duminata da un display OLED FHD + 6,1 "con una risoluzione di 2 x 340 pixel è una frequenza di 1 Hz. Vale a pena nutà chì u Pixel 080a hè u primu telefunu assequible da Google chì include un sensore di impronte digitali in-display per a sicurità biometrica. A pantalla hè ancu rivestita cù Corning Gorilla Glass 60, chì hè a stessa generazione di vetru chì era nantu à u Pixel 6a di l'annu passatu.

Tensor ancu à un prezzu più bassu 

Ancu se u Pixel 6a hè cummercializatu cum'è una alternativa di gamma media à u Pixel 6 è 6 Pro, u dispusitivu usa sempre u chip Tensor di punta di Google. Cum'è i mudelli di punta, u Pixel 6a presenta u coprocessore di sicurezza Titan M2, facendu u dispusitivu unu di i più sicuri dispunibili. Android telefoni. U Tensor hè assuciatu cù 6GB di RAM LPDDR5 è 128GB di almacenamiento UFS 3.1 cù una batteria 4306mAh cù supportu di carica rapida. Google dichjara finu à 72 ore cù una sola carica quandu usa u modu Extreme Battery Saver. Manca u jack per cuffie da 3,5 mm.

A camera principale hè un 12,2MPx wide-angle è hè cumplementatu da un 12MPx ultra-wide-angle. Deve esse Sony IMX363 è IMX386 (Pixels 6 avianu 50MPx ISOCELL GN1). In fronte, ci hè un pirtusu in u mezu di a visualizazione chì cuntene a camera selfie 8MPx Sony IMX355. Ùn mancanu micca i video 4K à 60 fps. Google hà impegnatu à 6 anni di aghjurnamenti per u Pixel 3a Androidè un totale di 5 anni di aghjurnamenti di sicurità. Allora Samsung hè sempre megliu in questu sensu.

U Pixel 6a hè in vendita da u 21 di lugliu in trè culori: neru, verde menta è grisgiu / argentu. U so prezzu hè stabilitu à 449 dollars, vale à dì menu di 11 mila CZK (tassa deve esse aghjuntu). Ma a dispunibilità inizialmente serà limitata à i Stati Uniti è u Giappone, cù altre regioni cumprese l'Australia, Canada, Regnu Unitu, Francia, Italia, Germania, Irlanda, Spagna è Singapore chì venenu dopu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Google Pixel quì

U più lettu d'oghje

.