Chiudi annunziu

Galaxy Watch4 sò alcuni di i migliori smartwatches nantu à u mercatu, ma ùn mancanu una funzione impurtante per rende perfetta: Google Assistant. Parechji utilizatori anu aspittatu u cumpagnu di voce populari in u mondu da quandu l'orologio hè statu lanciatu. Ricertamenti, ci sò stati speculazioni in l'aria chì l'Assistente hè prontu à lancià (almenu in i Stati Uniti è in l'operatore mobile Verizon), ma Google li negò rapidamente. Avà u situ web SamMobile hè ghjuntu cù una bona nutizia.

Hà ricivutu cunferma direttamente da Samsung chì Google Assistant on Galaxy Watch4 sò veramente mirati è chì ghjunghjeranu specificamente à elli durante l'estate. Ricurdemu chì l'orologio hà digià un assistente di voce, u pruprietariu Bixby, ma ùn pò micca currisponde à u so "collega" da l'attellu di u giant tecnologicu americanu in termini di funziunalità.

Integrazione di l'Assistente in Galaxy Watch4 hà ancu migliurà a funziunalità cù l'applicazioni di terzu. Per esempiu, l'utilizatori puderanu aduprà per cuntrullà l'applicazione Spotify è cambià i canti cù cumandamenti di voce. Inoltre, più app è servizii di Google sò previsti per esse ottimizzati per u watch più tardi in l'annu.

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.