Chiudi annunziu

Comu parte di a so cunferenza Google I / O, Google hà revelatu ufficialmente u primu sguardu à i telefoni Google Pixel 7 è Pixel 7 Pro. Anu un disignu ligeramente riprogettatu, mantenendu a barra di firma per e so camere chì a cumpagnia hà utilizatu prima nantu à a generazione 6. Google hà dettu chì i dui mudelli seranu daveru à u mercatu sta caduta.

U più grande cambiamentu di designu hè a lunetta di a camera, chì abbanduneghja l'aspettu di vetru attuale in favore di un design all-aluminium with cutouts for the camera sensors. I culori devenu esse Obsidian, Snow è Lemongrass (Hazel per a versione 7 Pro). Pixel 7 è Pixel 7 Pro seranu digià furniti à u mercatu Androidem 13, ma soprattuttu ancu u processore Tensor di seconda generazione.

Google dice chì: "Cù u processore Google Tensor di prossima generazione, Pixel 7 è Pixel 7 Pro portanu funzioni persunalizate ancu più utili per e foto, video, sicurità è ricunniscenza di voce". Ùn sapemu micca esattamente quandu serà, a menzione hè stata fatta solu di u vaghjimu 2022. Ma si pò suppone chì serà una data tipica d'ottobre. Ùn sapemu micca e specificazioni dettagliate di e camere, è ancu i prezzi. Quessi puderanu esse stabilitu per u mercatu americanu in u listessu modu chì u Pixel 6, vale à dì $ 599 o $ 899. Avemu bisognu di cunfidassi di l'impurtazioni grise.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Google Pixel quì

U più lettu d'oghje

.