Chiudi annunziu

Google hà liberatu a seconda beta dopu a fine di Google I / O 2022 Androidu 13, chì hè avà dispunibule per i dispositi selezziunati. Ancu s'è i cambiamenti ùn sò micca grande, postu chì a cumpagnia hè principarmenti sintonizza e funzioni previ, ci sò parechje novità piuttostu interessanti.

Sistema upirativu Android 13 è e so applicazioni individuali portaranu assai nutizie à Google. Se vulete vede tuttu ciò chì Google hà pianificatu, ricumandemu chì fate un ochju stessu maistu. Probabilmente vedemu a nova versione di u sistema mobile più diffusa in u mondu in uttrovi di questu annu, appena Google mette in vendita i so novi telefoni Pixel 7 è 7 Pro.

U Modu Scuru pò esse pianificatu per attivà à l'ora di dorme 

Quandu si stallanu i schedarii di u Modu Scuru, ci hè una nova opzione per aduprà automaticamente quandu u telefunu entra in u modu di Sleep Time. Allora ùn cambia micca à un tempu fissu, mancu secondu u sistema, ma precisamente secondu cumu avete determinatu stu modu. À u mumentu, a funzione di dimming wallpaper, chì hè stata spotted in u sistema solu pochi ghjorni fà, ùn hè micca travagliatu. Hè di sicuru pussibule chì questu serà riparatu in alcune di e prossime versioni di u sistema.

Cambia u widget di a bateria 

In a seconda beta, u widget di u nivellu di carica di a bateria hè statu cambiatu, chì pudete mette nantu à a pantalla di casa è cusì monitorà u livellu di carica micca solu di u smartphone, ma ancu di l'accessori cunnessi à questu. In ogni casu, se ùn avete micca un dispositivu cunnessu cù questu, cum'è l'auriculare Bluetooth, u widget serà pienu solu cù u nivellu di carica di a bateria attuale di u telefunu. Inoltre, quandu si mette o cerca un widget, hè avà situatu in una sezione Batterie, micca in a sezione precedente è un pocu cunfusa Servizi di paràmetri.

Android-13-Beta-2-caratteristiche-10

Livellu minimu di risparmiu di bateria aumentatu 

Google hà aumentatu u livellu minimu à quale u modu di risparmiu di bateria hè attivatu per automaticamente da 5 à 10%. Di sicuru, questu aiutarà à aumentà a vita di a bateria per carica. Tuttavia, sè vo vulete travaglià intornu à questu, pudete sempre specificà manualmente l'opzione più bassa. S'ellu deve salvà u dispusitivu un pocu sucu cumplettamente automaticamente, senza bisognu di u vostru input, hè prubabilmente una bella suluzione.

Android-13-Beta-2-caratteristiche-7

Debugging animazioni 

Una quantità di animazioni chjave sò ancu state tweaked in u sistema. Hè più notu quandu sblocca u dispusitivu cù l'aiutu di una scansione di impronte digitali, chì pare chì pulsate, a visualizazione di l'icone nantu à u desktop hè allora più efficace. U menù di Settings hà ancu ricivutu parechje migliure visuale à l'animazione quandu entra in sottomenu è tabulazioni. Quandu toccu l'opzione, e sezioni appena date scorreranu in fronte invece di spuntà solu cum'è avianu fattu in e versioni precedenti.

Pannellu principale permanente 

L'interfaccia stessa hè stata tweaked, soprattuttu in i dispositi cù display più grande. Questu hè perchè se a vostra visualizazione hà un limitu minimu di DPI per vede una barra di travagliu persistente, ora si adattarà à u modu scuru di u sistema è u tema currispundente. Long-pressing l'icona in questu "dock" vi dà ancu un cambiamentu rapidu per entre in modalità split-screen senza avè da entre in u menu multitasking. Questu hè sopratuttu utile per i dispositi plegabili da Samsung è altri.

Android-13-Beta-2-caratteristiche-8

U più lettu d'oghje

.