Chiudi annunziu

U marcuri 11 di maghju, a cunferenza annuale di sviluppatori Google I / O hà fattu, induve u giant tecnologicu americanu hà prisentatu assai innovazioni. Cù l'eccezzioni di i software, questi eranu, per esempiu, telefoni Pixel 7 è 7 Pro, smart watch pixel Watch o strumentu per sguassà i dati persunali da i risultati di ricerca, o una quantità di cambiamenti in a tenda Google Play. Inoltre, hà vantatu parechji numeri interessanti.

24 lingue novi

Google Translate hà sappiutu 24 lingue novi è in totale avà cunnosce più di 130. I novi lingue includenu, per esempiu, Maldivian, Guarani, Bambara, Kurdish (dialectu sorani), Ngali, Tigray, Ewe, Oromo, Dogri. , Konkan o Sanskrit. Sò principalmente lingue (minoritarie) aduprate in Africa o in India.

Google_translator_new_languages

2 miliardi di dumande di ricerca relative à i vaccini coronavirus

U CEO di Google Sundar Pichai hà revelatu in a cunferenza chì "u so" mutore di ricerca hà digià registratu più di 2 miliardi di dumande in relazione à i vaccini contra a malatia COVID-19. Solu per divertimentu: finu à a data, quasi 11,7 miliardi di dosi di vaccine pertinenti sò state amministrate in u mondu.

Covid-19 vaccinu

500 milioni d'utilizatori di News

U novu standard di messageria RCS (Rich Communication Services) per rimpiazzà "SMS" tradiziunale hè a prossima "grande cosa" di u mondu AndroidU. In l'applicazione Messages solu, RCS hà avà più di una mità di miliardi d'utilizatori attivi mensili. È quelli utilizatori utteneranu ancu una criptografia end-to-end in chat di gruppu più tardi questu annu.

3x più dispusitivi attivi cù Wear OS

Grazie à u debut di u sistema upirativu Wear OS 3 è soprattuttu a cullaburazione cù Samsung sò avà trè volte cum'è parechji dispusitivi attivu cù Wear OS chè un annu fà. Wear U SO hè apparsu prima in orologi Galaxy Watch4 è senza sorpresa, alimenta ancu u sguardu Pixel Watch.

3 miliardi attivi androiddispusitivi

Ci hè avà 3 miliardi di dispusitivi attivi in ​​u mondu sanu Androidem. Google hà evidenziatu chì più di un miliardo sò stati aghjuntu solu l'ultimu annu. Per paragunà: u numeru di attivu iOS l'equipaggiu hà righjuntu 1,8 miliardi à u principiu di l'annu.

270 milioni di dispusitivi attivi cù un grande display

Google hà dettu chì i dispositi cù grandi display cum'è androidpasticchi, sò guadagnatu pupularità. Ci sò attualmente quasi 270 milioni di sti dispusitivi attivi in ​​u mondu.

20 app ottimizzate per tablette

Google hà ancu annunziatu chì hà ottimisatu 20 di e so app per tablette. Questi include YouTube Music, Google Maps o News. In questu cuntestu, vi ricurdemu chì a tenda di Google Play cambia u so disignu per i tablette.

6 novi prudutti di hardware

Google hà presentatu un totale di 6 novi prudutti di hardware in a so cunferenza di questu annu. In più di i telefoni Pixel 7 è 7 Pro sopra citati è l'orologio Pixel Watch era un smartphone mid-range Pixel 6a, tableta pixel è cuffie Pixel Buds Pro.

U più lettu d'oghje

.