Chiudi annunziu

Apple hà iniziatu u travagliu di sviluppu nantu à un novu tipu di display chì hà da aduprà in i so telefoni flexibuli. Più interessante, però, hè chì u giant smartphone di Cupertino copia a tecnulugia di visualizazione di Samsung utilizata in u "puzzle" Galaxy Da Fold3. Questu hè statu informatu da u situ web coreanu The Elec.

U più grande sfida à u sviluppu di una visualizazione flessibile hè di rende magre ma abbastanza robusta per resiste à longu periodi (almenu parechji anni) di apertura è chjusu cuntinui. Samsung hà perfezionatu sta tecnulugia per u terzu Fold sguassendu a capa polarizante da a so visualizazione OLED. È si dice chì intende aduprà a stessa tecnulugia di visualizazione ancu per i so smartphones plegabili Apple.

U polarizzatore permette u passaghju di a luce solu in certi direzzione, cusì migliurà a visibilità di a visualizazione. Tuttavia, usa più putenza per mantene u listessu livellu di luminosità, risultatu in un pannellu di visualizazione più grossu. Invece di un polarizatore nantu à u Flip3, Samsung hà utilizatu un filtru di culore stampatu nantu à una film fina è aghjunghje una capa chì definisce i pixel neri. U risultatu hè un quartu di cunsumu energeticu più bassu è 33% di trasmissione di luce più altu. Altrimenti, u primu telefuninu flessibile d'Apple duveria ghjunghje in pocu tempu, secondu l'insiders cunnisciuti è i fugliali, cum'è Ming Chi-Kuo o Ross Young, ùn l'avemu micca vistu finu à u 2025 à u più prestu.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.