Chiudi annunziu

Dapoi parechji anni, Samsung hà perseguitu una strategia di lanciazione di trè mudelli emblematici di i telefoni di a serie Galaxy S. Quist'annu, però, qualcosa hè diversu. Avemu mudelli quì Galaxy S22, Galaxy S22+ è Galaxy S22 Ultra, ma l'ultimu menzionatu hè in realtà principalmente disguised Galaxy Notes. Pensate à cumprà una nova cumpagnia di punta? Ma quale sceglie ? 

Semu furtunati chì tutti i mudelli anu passatu per u prucessu editoriale, cusì nantu à u nostru situ web pudete leghje micca solu prima impressioni, ma ancu recensioni individuali di tutti i trè telefoni. Di sicuru, tuttu ciò chì hè impurtante hè dettu in elli. Ma, per esempiu, in l'ordine di a prima rivista Galaxy Ùn avemu avutu nunda per paragunà stu mudellu cù l'S22 +, l'Ultra seguitatu dopu, è sta battaglia hà finitu a basa. Galaxy S22. Allora quì avemu da pruvà à fà un pocu di luce nantu à quale hè stu mudellu. Questu hè, s'ellu di sicuru ùn fighjemu micca u prezzu. Ma tenite in mente chì queste sò impressioni puramente subjective è e vostre preferenze pò esse diverse dopu tuttu. I ligami à e recensioni ponu esse truvati sottu.

Ùn hè micca solu di dimensione 

Ancu s'ellu ci era in origine Galaxy S22 + entusiasmu chjaru, perchè era dopu à tuttu un novu pezzu di a serie S22 chì aghju pigliatu e mani, cù retrovisione aghju da ammette chì hè u mudellu chì hè veramente u menu interessante. Comparatu à l'Ultra, hà troppu limitazioni, micca solu in u campu di e camere, ma di sicuru ancu per via di a S Pen mancante. Avete bisognu ? Certamente micca, ma una volta chì l'avete, vi piacerà. Ancu s'è e so specificazioni sò megliu in uni pochi di rispetti cumparatu cù u mudellu più chjucu, queste sò veramente cose chjuche chì pudete facilmente trascurate in u mudellu di basa. In fattu, l'unicu vantaghju di u Pluska hè a dimensione di visualizazione più grande, sè vo vulete solu vede più cuntenutu nantu à questu.

Solu u più chjucu sottovalutatu Galaxy S22 hà veramente un grande putenziale. Ci hè uni pochi di limitazioni cumparatu cù u mudellu più grande, è a visualizazione di 6,1" ùn importa micca veramente. Dopu tuttu, hè a dimensione chì parechji pruduttori aposti, per esempiu. Apple cù u so iPhone, chì hà dui mudelli di serie 13 in questa dimensione, in fattu, u dispusitivu stessu hè estremamente compactu è faciule d'utilizà grazie à questu, chì u mudellu Plus pò esse micca per parechji. L'equipaggiu hè guasi identicu, ma alcuni ponu esse messi fora da a dimensione di a bateria più chjuca. Sicondu i nostri testi, però, a durabilità era esemplare.

Galaxy S22 Ultra ùn hè micca sensu per l'utilizatori regularmente. Hè un telefuninu specificu chì favurizeghja una configurazione di foto di prima qualità, induve ùn tutti ùn anu micca bisognu di usà u so zoom otticu 10x, alcuni pò ancu esse disturbati da a visualizazione curvata laterale, chì dopu tuttu distorte l'imaghjini à certi anguli di vista. Ma pare veramente efficace, sì. L'utilizatori menu tecnulugichi sapienti ùn apprezzeranu micca e capacità di S Pen. Sta suluzione hè veramente sensu se truvate un usu per questu - ancu s'ellu hè solu per cuntrullà u menu. Ma per parechji, serà più faciule per tuccà a visualizazione cù un dettu cà cù questu accessori.

A decisione hè veramente faciule 

Dunque, in a finale, a decisione ùn hè micca difficiule. Galaxy L'S22 hè un veru all-rounder chì si adatta à tutti. Dopu Galaxy U S22 + vale a pena ghjunghje solu se a visualizazione di u mudellu di basa hè troppu chjuca per voi. Infine, l'Ultra hè destinatu à i veri dilettanti di a tecnulugia è quelli chì prufittanu di a diversità di e so camere. Per i snapshots, hè abbastanza Galaxy S21 FE o piuttostu mudelli di a serie Galaxy È, ùn avete micca bisognu di andà finu à a linea per quessa Galaxy S. Allora chì mudellu hà sceltu è perchè ? Diteci in i cumenti.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.