Chiudi annunziu

Google hà introduttu un novu modu in i so Maps cuncepitu per dà à l'utilizatori una vista più realistica di i lochi chì andanu prima di andà. Immersive View hè cum'è Street View in u celu: pudete guardà un locu da sopra per avè una idea di u so circondu, dopu falà à u livellu di a strada per vede lochi specifichi chì vulete andà.

Tutte l'imaghjini in Immersive View sò creati cumminendu l'imaghjini da i satelliti di Google è u modu Street View. Movimenti in u novu modu si senti cum'è ghjucassi à un ghjocu di dettagliu mediu situatu in un mondu reale in scala precisa. Cum'è Google aghjusta, Immersive View funziona nantu à a maiò parte di i dispositi, ma per u mumentu hè limitatu à solu uni pochi di capitali glubale, vale à dì San Francisco, New York, Los Angeles, Londra è Tokyo. In ogni casu, più cità sò da esse aghjuntu prestu, cusì forse ci videremu ancu Praga.

Google Maps hè luntanu da solu una app per andà da un locu à l'altru. Hè diventatu sempre più in una versione digitalizzata di u mondu reale, chì puderia avè implicazioni enormi cum'è a realtà aumentata diventa più prominente è Google passa da a navigazione in u web à a navigazione in u nostru pianeta. È Immersive View mostra chjaramente ciò chì Google pò fà cù e dati à a so dispusizione.

U più lettu d'oghje

.