Chiudi annunziu

A cunferenza di sviluppatori di Google I / O di questu annu hà purtatu assai annunzii interessanti, cumprese i telefoni Pixel 6a, Pixel 7 è 7 Pro, orologi pixel Watch o Strumenti per sguassà i dati persunali da e ricerche. Inoltre, u giant tecnulugicu hà introduttu una quantità di cambiamenti maiò à a so tenda Google Play chì duveranu benefiziu à i sviluppatori è l'utilizatori.

A prima nova funzione in Google Play hè u portale di l'indici di Google Play SDK, chì cuntene più di 100 di i toolkits di sviluppatori cummerciale più utilizati. A lista mette in risaltu statistiche cum'è u numeru di applicazioni chì l'utilizanu o dettagli impurtanti cum'è i permessi necessarii.

Google hà ancu prughjettatu prestu di trasfurmà e chjave di firma à u serviziu Cloud Key Management, induve seranu guardati ancu più sicuru. Inoltre, i sviluppatori puderanu cambià à e novi chjave di firma da Play Console ogni annu cum'è precaution in casu di una violazione di sicurità. Se l'applicazioni necessitanu più sicurità, a nova interfaccia Play Integrity hè pensata per detectà u trafficu da app pirate o modificate, o da i dispositi arradicati o altrimenti cumprumessi.

Un aghjurnamentu maiò à l'uttellu hè statu ancu annunziatu Android vitals, chì hè adupratu per misurà a stabilità di l'applicazioni. L'aghjurnamentu purterà una nova interfaccia di rapportu di sviluppatore chì renderà e dati dispunibuli da Android vitali per analisi è strumenti persunalizati. Firebase Crashlytics aghjusta ancu supportu per a nova interfaccia, cusì i sviluppatori anu più opzioni per analizà l'esperienza di l'utilizatori è i rapporti di crash. A nova versione di l'interfaccia di l'aghjurnamenti In-app dà avà à i sviluppatori a capacità di risponde à l'aghjurnamenti in 15 minuti da a liberazione di una nova versione (finu à avà era finu à 24 ore). L'interfaccia include avà un dialogu "Cosa hè di novu", attraversu quale i sviluppatori ponu permette à l'utilizatori di sapè più nantu à l'aghjurnamentu chì scaricanu attualmente.

Un altru cambiamentu hè l'espansione di listi di magazzini persunalizati à 50 per app, ognuna di quale pò avè ligami diretti unichi è analitiche. I sviluppatori ponu ancu ottene risultati più immediati da l'esperimenti di u listinu Store per vede cumu si facenu i cambiamenti. Per simplificà u prucessu di creazione è gestione di ligami diretti, una nova pagina di Play Console serà lanciata prestu, riunendu risorse è strumenti di apprendimentu in un locu.

In un sforzu di furnisce più manere di travaglià cù u budgetu di i clienti, i sviluppatori ponu avà stabilisce prezzi ultra-bassu cù una basa di 5 centesimi US o l'equivalente in ogni mercatu. L'abbonamenti sò stati ancu migliurati, induve hè avà pussibule cumminà parechji piani in un abbonamentu senza avè da creà novi SKU per ogni cumminazione. I sviluppatori anu ancu l'opzione di aghjurnà i prezzi per i novi abbonati è mantene i prezzi invariati per quelli esistenti. Infine, una nova interfaccia di Messaging In-App serà aghjuntu à Google Play per avvisà l'utilizatori chì i pagamenti sò stati rifiutati. Per mezu di sti notificazioni, l'utilizatori sò più prubabile di risolve u so prublema o aghjurnà u so metudu di pagamentu per mantene a so abbonamentu.

U più lettu d'oghje

.