Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) durante una cunferenza di stampa in linea Chì ghjè u prossimu Western Digital hà prisentatu novi innovazioni in i prudutti di marca SanDisk® è SanDisk Professional, cumpresu un ecosistema SSD modulare è e carte di memoria di classe SD ™ è microSD ™ UHS-I più veloci di u mondu. I novi prudutti sò pensati per empowering creatori prufessiunali è creativi in ​​u mondu micca solu in u studiu, per esempiu, quandu creanu una nova foto grande, ma ancu direttamente in u campu quandu pigliate video per un prughjettu determinatu. E novi suluzioni di Western Digital sò cuncentrate à furnisce soluzioni d'alta prestazione, scalabili è affidabili chì permettenu à i creatori è i creativi di l'oghje di realizà e so aspirazioni.

"A marca SanDisk Professional offre soluzioni di almacenamento per tutti quelli chì anu qualcosa da dì à u mondu", dice Jim Welsh, Vice President of Customer Solutions in Western Digital, aghjustendu: "Semu entusiasti di custruì nantu à l'impulsu chì avemu stabilitu quandu lanciamu sta marca l'annu passatu è espansione u nostru portfolio robustu esistente cù novi suluzioni. Da a nascita di una idea à a presentazione finale di u risultatu, i prufessiunali creativi ponu cuntà nantu à e nostre innovazioni per permette di catturà è priservà u cuntenutu digitale chì significa tuttu per elli in quellu mumentu ". 

Western Digital hà annunziatu u lanciu di una soluzione innovativa è premium: l'ecosistema SSD modulare SanDisk Professional PRO-BLADETM. A suluzione hè pensata per risponde à i requisiti per l'almacenamiento portatile multi-livellu è super-veloce per un uploading, un processamentu è una copia di un cuntenutu digitale di grande volume è alta risoluzione. U putente ecosistema PRO-BLADE permette à l'utilizatori di caccià solu l'almacenamiento digitale PRO-BLADE SSD ligeru è d'alta capacità per trasferisce fisicamente terabyte di dati almacenati senza hardware voluminoso supplementu. L'ecosistema modulare PRO-BLADE eccezziunale multi-purpose hè custruitu per trasfurmà tutti i flussi di travagliu cù una capacità scalabile mentre risparmià tempu micca solu in u campu in locu, ma ancu in seguitu in u studiu.

"Cum'è un cineasta, passanu assai tempu nantu à u locu in u campu à fà filmati. A mo preoccupazione primaria hè di pruduce storie convincenti, cusì passanu assai tempu à circà modi per simplificà i flussi di travagliu, soprattuttu quandu si tratta di velocità di almacenamento è di trasferimentu di dati. In a cartera di prudutti SanDisk Professional, truvu un cumpagnu tecnologicu chì cuncepisce prudutti per tutte e parti di u mo flussu di travagliu è capisce assai i bisogni di i cineasti d'oghje ". dice Michael Coleman, ambasciatore di a marca SanDisk Professional è direttore è cineasta premiatu.

L'ecosistema SSD modulare SanDisk Professional PRO-BLADE include i vassoi SSD PRO-BLADE, a custodia portatile PRO-BLADE TRANSPORT è u almacenamiento di desktop PRO-BLADE STATION.

09.SDKP-Reader-SD-mSD-500x333-Biancu

Pila SSD PRO-BLADE - l'almacenamiento digitale universale NVMe SSD hè a basa di l'ecosistema modulare ultimu. L'almacenamiento SSD digitale PRO-BLADE SSD permette à l'utilizatori di scala u sistema di almacenamentu cumu necessariu in un cortu periodu di tempu, sia in u studiu sia in u campu in locu. L'almacenamiento SSD digitale PRO-BLADE SSD hè prontu per ogni locu è pò sustene una caduta da una altezza di finu à 3 metri è una pressione di finu à 181 kg, assicurendu cusì a sicurità di e dati in viaghju.

Inserendu l'almacenamiento digitale PRO-BLADE SSD in un casu portable TRANSPORT PRO-BLADE L'utilizatore pò creà un putente almacenamentu SSD portable.

Grazie à a capacità di inserisce finu à quattru vassoi digitali SSD PRO-BLADE in un almacenamentu di desktop super veloce STAZIONE PRO-BLADE l'utilizatore pò creà l'uttellu più versatile per flussi di travagliu lisci.

Custodia portatile SSD PRO-BLADE TRANSPORT - SSD premium è modulari per una scalabilità di flussu di travagliu ultra-veloce. Inserendu u SSD multifunzionale PRO-BLADE SSD, un almacenamentu SSD digitale ligeru in a custodia portatile PRO-BLADE TRANSPORT cù USB-C (20 Gbps), si pò ottene una velocità di lettura è scrittura di finu à 2000 MB/s.2. PRO-BLADE TRANSPORT facilita u scambiu di unità SSD digitali PRO-BLADE è u trasferimentu di terabytes di dati almacenati senza a necessità di trasferisce hardware redundante. Cunnette u casu PRO-BLADE TRANSPORT à una camera o camera compatible USB-C per a registrazione in alta definizione direttamente à l'almacenamiento SSD digitale PRO-BLADE integratu. Basta cambià riviste è cuntinueghja à scansà senza interruzzione.

Storage desktop SSD PRO-BLADE STATION - ottimizzatu per i prufessiunali chì cercanu u modu più veloce per carica, copià è processà u cuntenutu digitale. L'almacenamiento di desktop PRO-BLADE STATION pò esse "caricatu" cù finu à quattru unità di almacenamentu SSD PRO-BLADE digitale à una volta è crea cusì un putente almacenamiento SSD cù l'interfaccia Thunderbolt™. Dotatu di una interfaccia Thunderbolt 3 (40 Gbps), stu almacenamentu SSD di desktop pò carica è cambià finu à quattru vassoi SSD PRO-BLADE d'alta capacità à una volta per u trasferimentu di dati simultanee, l'elaborazione di registrazione 4K/8K/12K in tempu reale è super- copia veloce di dati. L'almacenamiento di desktop PRO-BLADE STATION permette à i prufessiunali di piglià i travaglii di travagliu più esigenti cù una stazione di travagliu SSD eccezziunale modulare è scalabile chì permette a so creatività.

I prudutti di l'ecosistema SSD modulare PRO-BLADE seranu dispunibili in i venditori selezziunati è ancu in a Western Digital Store.

Prezzu è dispunibilità

L'almacenamiento digitale SSD PRO-BLADE SSD serà dispunibule in capacità di 1 TB (CZK 5), 249 TB (CZK 2) è 8 TB (CZK 746). E spedizioni ponu esse previste durante ghjugnu 4.

U casu portable PRO-BLADE TRANSPORT SSD serà dispunibule senza un discu, o cù dischi in capacità (CZK 1), 969 TB (CZK 1), 6 TB (CZK 937) è 2 TB (CZK 10). A vendita hè prevista da ghjugnu 535.

L'almacenamiento di desktop PRO-BLADE STATION SSD serà nantu à u mercatu à a fine di 2022. U prezzu ùn hè statu determinatu.

Continuazione di u ligame di l'innovazione

À u listessu tempu, Western Digital annuncia chì hà ancu battutu u record di velocità di lettura in a classe di produttu UHS-I. A linea di schede di memoria SanDisk Extreme PRO® raggiunge ora velocità di lettura fino a 200 MB/s, rendendole le schede di memoria SD e microSD di classe UHS-I più veloci al mondo. E carte SanDisk Extreme PRO ghjunghjenu queste velocità senza precedente cù a tecnulugia proprietaria SanDisk® QuickFlow™.

In cullaburazione cù un novu lettore SanDisk Professional PRO-READER SD è microSD sti carte furniscenu una velocità senza pari chì permettenu à i creativi di scaricà u cuntenutu digitale rapidamente è cun grande risparmiu di tempu è sforzu.

Prezzu è dispunibilità

I novi schede di memoria SanDisk Extreme PRO UHS-I SD è microSD seranu dispunibili da ghjugnu 2022. Prezzi di vendita cunsigliati per SanDisk Extreme PRO UHS-I SD card principià da 839 CZK (64 GB) è per SanDisk Extreme PRO UHS-I microSD i prezzi è e capacità partenu da 64 GB (629 CZK). U lettore compatibile SanDisk Professional PRO-READER SD è microSD serà dispunibule da ghjugnu 2022 per 1 CZK.

Più vicinu informace pò esse trovu nant'à u situ ufficiali

U più lettu d'oghje

.