Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sposta nantu à u spazzolu intelligente di i denti Spazzole da denti Niceboy ION, chì pudete cumprà avà à prezzi imbattibili ! In l'ultimi anni, u cuncettu tutale di una casa intelligente hè statu mudificatu significativamente, grazie à quale avemu una quantità di diversi aiutanti à manu per fà a nostra vita di ogni ghjornu più faciule. A famosa è assai populari marca Niceboy hè ancu intrutu in questu segmentu cù a so linea di prudutti ION. È hè quì chì appartenenu i spazzole di denti intelligenti.

spazzole da denti ION

A cartera di a linea di prudutti ION include dui spazzole di denti, ION Sonic è ION SmartSonic. In i dui casi, questi sò i cosiddetti spazzole d'alta frequenza chì sò capaci di realizà sin'à 43 30 vibrazioni per minutu, assicurendu cusì a pulizia più efficace pussibule è un surrisu biancu brillanti. À u listessu tempu, sò furnuti cù una quantità di grandi funzioni per facilità u prucessu tutale. In particulare, assicuranu chì vi lavate i denti per i dui minuti cunsigliati, chì monitoranu cù u cronometru QuadPacer. In questu casu, XNUMX seconde sò attribuiti à ogni arcu, mentri a spazzola vi avvisà di u cambiamentu necessariu direttamente cù vibrazioni. Di sicuru, ci hè ancu un capu in forma speciale per a cura cumplessa è trè attache in u pacchettu, chì sò diffirenti l'una di l'altru nantu à a basa di durezza. Cusì pudete sceglie quellu chì vi cunvene megliu.

niceboy ion brush sonic 2

U più grande benefiziu spazzole da denti intelligenti da a serie Niceboy ION ci sò parechji modi di pulizia. I modi Sensibili è Puliti sò usati per u spazzolamentu di ogni ghjornu ordinariu, mentre chì u Modu Biancu, cuncintratu nantu à a rimozione di a terra superficia, è Extra pò ancu serve.Care. Questu hè u più suave di tutti è serve per pruteggiri è massaggiate e gengive. U spazzolino da denti ION SmartSonic sopra citatu offre qualcosa in più. In particulare, questu hè u modu Smart, chì pò esse adattatu individualmente à i vostri bisogni attraversu una applicazione mobile. Inoltre, truverete ancu diverse statistiche di u calendariu o analisi di pulizie individuali, è l'app vi informarà ancu quandu hè necessariu di rimpiazzà a testa di spazzola.

niceboy ion brush sonic 3

Dighjà da 999 CZK

Pudete ancu cumprà spazzole di denti Niceboy ION à prezzi imbattibili. U mudellu ION Sonic hè dispunibule per solu 999 CZK, a spazzola ION SmartSonic per 1 CZK. E duie versioni sò venduti in biancu è neru. Ma s'è vo avete bisognu di dui spazzole à una volta, allora sarete certamente cuntentu di l'offerta speciale nantu à u Pack ION Sonic Duo. In questu casu, pudete uttene dui spazzole di denti ION Sonic per solu 499 CZK.

Pudete cumprà spazzole intelligenti Niceboy ION quì

U più lettu d'oghje

.