Chiudi annunziu

I telefunini mobili anu righjuntu un livellu completamente novu di rendiment in l'ultimi anni. Mentre dieci anni fà avemu ghjucatu solu ghjochi assai simplici nantu à elli, oghje pudemu ghjucà porti fideli di ghjochi di cunsola nantu à elli. Tuttavia, inseme cù u funziunamentu, l'opzioni di cuntrollu ùn anu micca migliuratu in alcun modu fundamentale, è sò stati più rigidi cum'è sempre. Pudete facilmente sparà uccelli multicolori da una slingshot in Angry Birds nantu à u touch screen, ma camminendu mentre spara in l'ultimu Call of Duty hè abbastanza problematicu. I controller di ghjocu sò una di e soluzioni per i gamers avid.

Sè vo pussede unu di sti cuntrolli stessi, o sò stati ispirati da u nostru ultimu articulu è sò cunsiderà cumprà unu, pudete sentu sopraffattu da u numeru di ghjochi in Google Play chì vi permetterà di ottene u massimu di u vostru novu pezzu di l'elettronica. In questu articulu, vi purtemu cinque cunsiglii per i ghjochi chì s'accordanu megliu cù i controller di ghjocu.

Minecraft

Minecraft certamente ùn hà micca bisognu di introduzione. U ghjocu, chì hà guadagnatu Mojang una quantità incredibile di soldi è assicuratu una compra da Microsoft stessu, hà inizialmente fattu u so modu à i telefunini mobili in 2011 cum'è parte di un accordu esclusivu solu nantu à i dispositi Xperia Play. Da tandu, sicuru, u mobile Minecraft hà seguitu cù i tempi. Attualmente, sustene cumplettamente u ghjocu nantu à i cuntrolli di ghjocu muderni, chì vi assicurerà una sperienza liscia in unu di i ghjochi più populari di a storia.

Scaricate nantu à Google Play

Chjamate u Duty Mobile

Forse a serie FPS più famosa di tutti i tempi hà vistu solu a so prima incarnazione propria di u telefuninu in uttrovi 2019. Da tandu, però, hè fermamente in cima à a lista di i tituli mobili più populari. À u listessu tempu, i shooters in prima persona sò notori per ùn esse micca faciuli di cuntrullà nantu à i dispositi touch. Mentre chì certi ghjucatori ponu trattà a cumminazione di u muvimentu, u cuntrollu di a camera è u scopu assai bè, hè megliu à pusà cun un controller di ghjocu chì vi permette di gode di u ghjocu cum'è u cunnosci da console di casa.

Scaricate nantu à Google Play

Premier: u castagnu

Cum'è Call of Duty: Mobile, Alien: Isolation beneficia di u fattu chì i ghjochi in prima persona sò megliu cuntrullati cù gamepads dopu à tuttu. Tuttavia, l'orrore premiatu urigginariamente da l'esperti di porting di ghjoculi mobili Feral Interactive ùn hà micca bisognu di avè riflessi rapidi è una mosca assassina. In u ghjocu, sneak in u rolu di a figliola di u caratteru principale di u filmu originale è tremete in u timore di una xenoforma intelligente. U portu mobile hà guadagnatu assai elogi per i so cuntrolli, ma se aduprate un controller di ghjocu, apre u spaziu di schermu assai necessariu per immerse in l'experientia di i denti.

Scaricate nantu à Google Play

Stardew Valley

U simulatore agriculu di l'aspettu simplice hè diventatu un fenomenu da a so liberazione originale in 2016, è meritatamente. U ghjocu di u sviluppatore Concerned Ape hè veramente fenomenale è pò mantene à qualchissia occupatu per decine d'ore. Inoltre, assai hà cambiatu da a versione uriginale, è avà pudete, per esempiu, cultivà e zucche è andà in spidizioni periculose à e mine ancu in modu cooperativu. U ghjocu hè abbastanza difficiuli di cuntrullà cù u touch screen, cusì u controller di u ghjocu pò rende assai più piacevuli e lunghe ore passate cun ellu.

Scaricate nantu à Google Play

Anime mortu

Dead Cells hè cunsideratu unu di i ghjuvelli indiscutiti di u generu roguelike. U ghjocu d'azzione beneficia di un grande gameplay cù una vasta selezzione di diverse armi originali chì cambianu cumplettamente ognuna di e vostre partite. À u listessu tempu, Dead Cells cù u so gameplay liscia vi invita chjaramente à piglià un controller di ghjocu di qualità. Inoltre, i sviluppatori sò sempre sustene u ghjocu cù novi aghjunte, cusì ùn vi certamente micca stancu mentre ghjucate.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.