Chiudi annunziu

Ancu s'è tutti i telefoni smartphones sò furnuti cù u so propiu teclatu predeterminatu, ùn pò micca necessariamente adattà à tutti l'utilizatori per diverse ragioni. Fortunatamente, Google Play offre una scelta abbastanza grande di tastiere di terze parti, da quale certamenti sceglite u dirittu. In l'articulu d'oghje, vi presentà cinque di elli.

Gabbianu

Gboard hè un teclatu di software gratuitu da Google chì offre una varietà di funzioni utili. Pudete aduprà, per esempiu, scrivite in un colpu o input di voce, ma Gboard offre ancu supportu per scrittura a manu, integrazione di GIF animati, supportu per inserisce input in parechje lingue, o forse una barra di ricerca per emoticons.

Scaricate nantu à Google Play

SwiftKey

I tastieri populari includenu ancu quellu chjamatu SwiftKey, chì hè propiu di Microsoft. Microsoft SwiftKey si ricorda gradualmente tutte e specifiche di a vostra digitazione è cusì accelera gradualmente è rende u vostru travagliu più efficiente. Offre ancu un teclatu emoji integratu, supportu per incrustà GIF animati, correzioni automatiche intelligenti è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Fleksy

Fleksy hè un teclatu assai interessante chì offre ricche opzioni di persunalizazione. Pudete sceglie unu di i temi offerti, utilizate a ricerca in modu privatu, ma ancu mandà GIF animati, stickers, aduprate correzioni automatiche intelligenti o installate widgets.

Scaricate nantu à Google Play

Tastiera di Zinger

Frà altre cose, u teclatu di u software chjamatu Ginger Keyboard hè carattarizatu principarmenti da un metudu avanzatu di autocorrezione, in u quale pò verificà è verificà micca solu espressioni individuali, ma ancu frasi intere. Offre ancu supportu per più di cinque decine di lingue, supportu per Emoji, Emoji Art, GIF animati, o ancu predizioni di parolle.

Scaricate nantu à Google Play

1C Big Keyboard

Cum'è u nome suggerisce, l'app 1C Big Keyboard s'adattarà soprattuttu à quelli chì anu bisognu di un teclatu cù buttuni veramente, veramente grandi. 1C Keyboard guarantisci una grande visibilità, un funziunamentu còmode ancu per quelli utilizatori chì anu prublemi à scrive nantu à tastiere cù picculi buttoni, ma ancu a capacità di cambià l'effetti, i modi di input è a capacità di cambià temi.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.