Chiudi annunziu

Quandu si tratta di app di navigazione per Android, a tenda in linea di Google Play offre un gran numaru di elli. In più di a navigazione tradiziunale, truverete ancu applicazioni di navigazione assai specifiche per l'utilizatori cù idee, esigenze è esigenze specifiche. Quale app vi guidanu à, per esempiu, frutti diliziosi, una piscina nascosta o forse un toilette?

Per frutti

Nantu à pocu tempu, tutti puderemu gode di una ricca cugliera di diversi frutti di stagione. A maiò parte di stu fruttu - o megliu l'arbureti chì u portanu - hè accessibile publicamente. Se vulete avè una visione generale di l'arbureti di frutti in a vostra zona, l'applicazione chjamata Na frucce vi aiuterà cun questu, grazie à quale ùn vi piace micca solu, ma ancu esse sicuru chì ùn site micca manghjatu illegale.

Scaricate nantu à Google Play

Swiplaces - Induve natà

Hè troppu tempiu per i mortali senza furmazioni ordinali per esse natari in l'aria aperta, ma in uni pochi di mesi ci sarà un periodu quandu a maiò parte di noi cercheremu un locu per rinfriscà i ghjorni caldi. L'app Swimplaces hè un grande aiutu quandu cercate lochi per natà, chì vi ponu truvà micca solu piscine è piscine pubbliche, ma ancu cave è lochi menu tradiziunali, ancu cù recensioni da altri utilizatori.

Scaricate nantu à Google Play

WC Compass

U tema di l'esclusione hè piuttostu tabù, ma a verità hè chì ognunu di noi hà bisognu à andà in quellu locu di tantu in tantu. L'applicazione WC Kompas vi furnisce una visione perfetta è aghjurnata micca solu di i bagni publichi ordinali, ma ancu di i toilette per e mamme cù i zitelli o per e persone cù bisogni speciali. L'applicazione funziona in a piattaforma di mappatura MAPOTIC.

Scaricate nantu à Google Play

Lochi incredibili

Se vulete sperimentà qualcosa di novu durante i vostri viaghji è visità i lochi altri ch'è l'attrazioni turistiche tradiziunali, pudete truvà ispirazione in l'app Amazing Places. Quì truverete una basa di dati in crescita constantemente di lochi è destinazioni interessanti è inusual, cumprese l'infurmazioni necessarii, divisu in categurie chjaru. I ritratti è a navigazione precisa à i posti selezziunati sò ancu una materia di sicuru.

Scaricate nantu à Google Play

Placehunter

Un'altra app chì pudete aduprà per truvà posti micca cunvinziunali hè Placehunter. Truverete ancu una basa di dati cumpleta di destinazioni turistiche interessanti è novi cumpresi infurmazioni, descrizzione è foto, l'applicazione offre ancu una versione offline è altre grandi funzioni.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.