Chiudi annunziu

Netflix pò espansione in streaming in diretta. Sicondu un rapportu di Deadline, a più grande piattaforma di streaming video in u mondu travaglia in live streaming stand-up specials è altri cuntenutu in diretta. Paradossalmente, questu nega u propiu propiu di u video nantu à a dumanda. 

Cumu lìmitu hà dettu, u supportu per i flussi in diretta puderia apre a pussibilità per Netflix di trasmette riunioni in diretta, cum'è era u casu cù u reality show Selling Sunset, è di sicuru apre ancu a porta à u votu in diretta nantu à i spettaculi di cumpetizione. Netflix puderia allora ancu aduprà sta funzione per trasmette cummedia in diretta di a so serie. Chì ci hè di u fattu chì ancu l'etiqueta di serviziu VOD nega, questu hè video à dumanda quale video à dumanda. Forse seremu à pusà nantu à i nostri divani di novu à un mumentu determinatu è aspittendu chì u nostru spettaculu preferitu cumencia. Cume era ghjustu prima di l'arrivu di sti servizii.

Dopu tuttu, a piattaforma hà digià u so primu festival in diretta è cumedia chjamatu Netflix Is a Joke Fest. L'avvenimentu di Los Angeles hà duratu parechji ghjorni è hà prisentatu più di 130 comici populari, cumprese Ali Wong, Bill Burr, Jerry Seinfeld, John Mulaney è altri. Netflix hà da cumincià à trasmette alcune di e prestazioni chì hà filmatu à l'avvenimentu più tardi in maghju è in ghjugnu, ma l'opzione di streaming live puderia permette à l'utilizatori prisenti in a so casa di fighjà i spettaculi mentre succedenu. Di sicuru, ùn hè micca assai cunnisciutu ancu di a funzione imminente, è ancu se i prugrammi trasmessi in questu modu seranu dispunibuli in u mondu sanu o solu per a regione in quale sò pruduciuti. In questu casu, di sicuru, seranu senza subtitulos.

Disney+, vale à dì unu di i più grandi cuncurrenti di Netflix, hà digià iniziatu a streaming live. In u frivaru, hà trasmessu una trasmissione in diretta di Oscarů, chì era una prima per stu serviziu. Hè diventata ancu a nova "casa" di a cuncorsu di ballu di celebrità Dancing With the Stars, chì hà da debutà nantu à a piattaforma cum'è una serie in diretta qualchì tempu dopu à questu annu. 

In l'ultimu missaghju nantu à i risultati di Netflix, u serviziu di streaming hà persu abbonati per a prima volta in più di un decenniu, mentre chì Disney + hà sappiutu guadagnà 2022 milioni di novi utilizatori in u primu trimestre di u 7,9. Per cumbatte a calata di i rivenuti è di l'abbonati, Netflix hà ancu insinuatu restrizioni potenziali à u sparte di password, è ancu aghjunghje una opzione di streaming più economica supportata da publicità. 

U più lettu d'oghje

.