Chiudi annunziu

I fan di Samsung aspettanu dighjà impazienti i so novi "puzzles" Galaxy Da Fold4 è Z Flip4. U giant smartphone coreanu hà fattu assai cambiamenti significativi à a so terza generazione, per quessa, serà interessante per vede ciò chì migliure anu in magazzinu per a prossima generazione. Uni pochi settimane fà, Samsung hà cunfirmatu chì presentarà i so novi telefoni flexibuli in a seconda mità di l'annu. Avà The Elec, citendu SamMobile, hà dettu chì a cumpagnia hà iniziatu a produzzione in massa di i so cumpunenti chjave.

In quantu à i telefoni stessi, anu da entre in a produzzione di massa in ghjugnu o principiu di lugliu. Sò previsti per esse liberati in Aostu o Settembre. Sicondu u situ web, Samsung aspetta di furnisce più di 10 milioni di novi "benders" à u mercatu. Dice ch'ellu aspetta chì u 70% di e spedizioni sò cumposti Galaxy Da Flip4 è 30% Galaxy Da Fold4.

Se u giant coreanu riesce veramente à furnisce 10 milioni di novi telefoni flessibili quist'annu, rapprisentarà una penetrazione di 1% di u mercatu globale di smartphone. Questu seria un passu impurtante, postu chì i telefoni intelligenti plegabili custituiscenu solu una piccula frazione di u mercatu. In ogni casu, questu hè cambiatu lentamente, ma sicuru, grazia à i sforzi di Samsung per fà li prudutti mainstream. Avà, però, averebbe ancu bisognu di una espansione di i sforzi di a cumpetizione, chì hè soprattuttu focalizata solu in u mercatu cinese. À Google I / O, avemu ancu aspittatu a presentazione di a prima suluzione flessibile di Google, ma ùn hè micca successu. Avemu ancu sempre aspittendu per vede cumu reagisce Apple, chì hè sempre aspittendu è ùn si precipita micca in u segmentu di curvatura.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.