Chiudi annunziu

Google hà annunziatu recentemente chì pulirà u Play Store di app obsoleti per Android, chì ùn sustene micca l'ultime funzioni di a piattaforma o sò stati trascurati per un bellu pezzu, vale à dì senza aghjurnamenti propiu. Novu informace però, si mintuva quantu di sti App ci sò. A purga deve copre quasi 900 XNUMX tituli.

Citata da CNET, a cumpagnia di analisi Pixalate sustene chì Google è Apple inseme, sguassate o ocultanu finu à 1,5 milioni di app da i so app stores perchè ùn sò micca stati aghjurnati in almenu dui anni. In u casu di Google Play, più specificamente, ci sò circa 869 000 app obsoleti. Quelli, cum'è Google hà dettu prima, seranu oculati in a so tenda è ùn si prisentanu micca in i risultati di ricerca per i novi scaricamenti. L'utilizatori esistenti di queste applicazioni obsolete ùn saranu micca affettati.

A scadenza hè fissata per u 1 di nuvembre quist'annu. Allora se i sviluppatori ùn reagiscenu micca è aghjurnà i so tituli, l'utilizatori ùn li truvaranu più in Google Play. Hè digià necessariu aghjurnà l'applicazioni à almenu API 29, chì currisponde Androidin u 10 Android 12 currisponde à l'API 31 a Android 12L API 32, in u vaghjimu cù Androidem 13 venerà l'API 33 è a so liberazione duverà dunque accade à a fine di uttrovi. Hè per quessa chì a scadenza per i sviluppatori hè stabilita à u principiu di nuvembre 2022.

U più lettu d'oghje

.