Chiudi annunziu

Dopu parechji anni d'aspittà, u ghjornu aspittatu da tutti i fan di tiratori mobili hè finalmente quì. Pudete digià truvà u famosu battle royale Apex Legends in Google Play. Rigularmente ghjucatu da milioni di ghjucatori in u mondu, a versione mobile di u ghjocu pò esse vistu in un novu trailer chì mostra esattamente cumu Apex ghjoca in touchscreens.

I sviluppatori di Respawn Entertainment si sò stabiliti u compitu di cunvertisce u ghjocu à i dispositi mobili in a forma di a so versione grande u più fideli pussibule. I ghjucatori di longu tempu di l'uriginale si sentenu cum'è in casa ancu in a versione limitata di piattaforma. Tuttavia, Apex Legends Mobile vene cun uni pochi di funzioni novi. I più impurtanti sò certamente l'eroi esclusivi di e plataforme mobili. Fade hè introduttu prima à u principiu di a prima stagione. Cuntrolla u viaghju trà e dimensioni è in u calore di a battaglia pò teleportà à a so pusizioni precedente è pruvucà un arrestu momentaneu di ogni ferita.

Dopu à una longa prova in a versione beta, u ghjocu hà ancu ricevutu una serie di aghjustamenti à e caratteristiche di l'armi individuali. Ancu s'è certi parti vi parenu familiari, altri avianu da esse cambiatu fundamentalmente per via di a diffarenza di l'Apex mobile. Ùn ci hè dubbitu chì u ghjocu diventerà un rivalu seriu à i re attuali di i tiratori mobili, PUBG è Call of Duty. I mesi seguenti mostraranu s'ellu riesce à superà i dui giganti. Pudete pruvà u ghjocu per liberu avà.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.