Chiudi annunziu

Samsung hà cuminciatu à pruduce display microLED cummerciale in a so fabbrica in Slovacchia. U giant tecnologicu coreanu hà pruduciutu in prima TV Neo QLED è QLED in questa fabbrica.

Per risponde à a crescente dumanda glubale, Samsung hà decisu di inizià a produzzione di schermi microLED cummerciale. Per questu scopu, hà digià principiatu a fabricazione di display microLED in i so fabbriche in Vietnam è in Messico. A versione cummerciale di i display microLED di Samsung hè principalmente aduprata in centri commerciali, aeroporti, retail è ancu per publicità esterna. I rapporti precedenti indicanu chì Samsung pensa à inizià a produzzione di TV microLED 89-inch stu mese. In ogni casu, secondu l'ultimi rapporti, l'iniziu di a so pruduzzione hè stata posposta à u terzu trimestre di questu annu per i prublemi di produzzione.

Siccomu a variante 89-inch usa chips microLED più chjuchi, u prucessu di fabricazione hè più difficiule è i difetti sò più probabili di accade. Samsung prubabilmente vole ottimisà ancu u prucessu di fabricazione prima di inizià a produzzione di massa di stu microLED TV.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.