Chiudi annunziu

A fabricazione di chip cuntrattu hè una mina d'oru per Samsung. Stu affari forma una parte significativa di i so ingressu. U giant coreanu hè ancu attivamente pruvatu à guadagnà più clienti da u so principale rivale in questu campu, u giant semiconductor taiwanese TSMC. Qualcomm hà ancu s'appoghjanu in a fonderia di Samsung per a produzzione di i so chips dapoi qualchì tempu. Di solitu sparte i so ordini trà Samsung è TSMC. Samsung hà ricevutu a maiò parte di l'ordini per u chip Snapdragon 8 Gen 1, chì hè forse perchè Qualcomm hè diventatu unu di i so primi cinque clienti per a prima volta.

L'agenza di notizie Yonhap di Corea hà dettu chì i risultati finanziarii di Samsung per u primu trimestre di questu annu includenu un documentu chì citava Qualcomm cum'è unu di i primi cinque clienti di u giant coreanu per u periodu. In particulare, hè quartu, cù a divisione più impurtante di Samsung daretu, Samsung Electronics, è davanti à questu. Apple, Best Buy è Deutsche Telekom. In più di chip da altre cumpagnie, a divisione di chip di Samsung face ancu chipsets Exynos chì (per a maiò parte) i dispositi utilizanu Galaxy.

Ci hè dubbitu se Qualcomm resterà in u ranking di i cinque più grandi clienti di Samsung. Hè previstu chì u prossimu chip flagship di Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1+ serà fabricatu da TSMC. Qualcomm hè riferitu chì si move à u giant taiwanese per via di un assai bassu renditu U prucessu di 4nm di Samsung.

U più lettu d'oghje

.