Chiudi annunziu

Google Maps hè statu longu una di l'applicazioni di navigazione più populari in u mondu. Offrenu parechje funzioni utili è recentemente sò diventati sempre più in una versione digitalizzata di u mondu reale (grazzi ancu à una novità chjamata vista immersiva). Oghje vi purtemu 6 cunsiglii è trucchi chì forse ùn avete micca cunnisciutu prima è chì certamenti saranu utili.

Truvate u centru di vaccinazione COVID-19 più vicinu

Ùn avete micca ancu vaccinatu contr'à a malatia COVID-19? Google Maps pò aiutà à riparà questu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scrive in u mutore di ricerca test di covid, dopu chì una lista di i centri di vaccinazione più vicini in a vostra zona serà visualizata.

Maps_Google_tips_1

Misurà a distanza trà dui lochi

Un altru cunsigliu utile hè di misurà a distanza trà dui lochi. Toccate è mantene un locu nantu à a mappa chì ùn hè micca un nome o icona. Cumpariscerà pin rossu. Dopu toccu u cantonu in fondu à destra è selezziunate una opzione Misura a distanza. Cumpariscerà circulu neru. Avà diretta à u puntu dopu, chì misurà a distanza trà i dui lochi (a distanza in metri o chilometri hè visualizata in fondu à manca). Punti supplementari ponu esse aghjuntu toccu l'opzione Aghjunghjite un puntu in u cantonu ghjustu.

Condivisione di locu in tempu reale

Google Maps vi permette di sparte a vostra situazione attuale in tempu reale. Pudete sparte per un periudu di una ora à trè ghjorni o indefinitu. A prucedura hè a siguenti:

  • Cliccate nant'à u vostru icona di prufilu in l'angulu superiore destra.
  • Sceglite una opzione A spartera di locu.
  • Tocca l'opzione Condividi locu.
  • Selezziunate a persona chì vulete sparte a vostra situazione attuale.
  • Sceglie quantu tempu vulete sparte.

Cambia l'icona di navigazione

Sapete chì pudete cambià l'icona di navigazione in Google Maps? L'icona predeterminata hè una freccia blu, ma hè pussibule di cambià in una icona di veiculu più adatta, à dì una vittura, pick-up è SUV. Pudete fà sta mudificazione assai faciule: in a navigazione, cliccate nantu à a freccia blu di navigazione è dopu sceglite trà e trè opzioni citate.

Vede è sguassà a storia

Google Maps salva ogni ricerca chì fate nantu à a mappa per pudè vultà dopu. Toccate a vostra storia di ricerca per accede icona di prufilu, per apertura Settings è tocca l'opzione Storia di e carte. Pudete ancu eliminà ogni articulu in questu menu, chì hè quasi un must quandu si usa l'applicazione per un bellu pezzu (pudete ancu stabilisce l'eliminazione automatica).

Riproduce musica mentre navigate

Sapete chì pudete ghjucà musica mentre navigate? L'accendete cusì: apre Settings → Settings di navigazione → Mostra i cuntrolli di riproduzione di media è dopu selezziunate una applicazione media (pò esse Spotify, YouTube Music o Apple Musica). Truverete tandu i cuntrolli per u lettore di musica sceltu in u fondu di u screnu di navigazione.

U più lettu d'oghje

.