Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu una gamma flagship di smartphones Galaxy S22 in ferraghju. Se ùn cuntemu micca u dispositivu plegable, allora questu hè suppostu esse una dimustrazione di induve a tecnulugia di a cumpagnia si move in un annu. Allora cumu pudete aduprà una gamma di telefoni Galaxy S22 da u mumentu chì vi svegliate finu à u mumentu chì lasciate u travagliu per uttene veramente u massimu di u vostru ghjornu di travagliu?

Avemu avutu a furtuna di avè tutti i mudelli à traversu u prucessu editoriale è chì pudete leghje recensioni individuali di tutti i trè telefoni nantu à u nostru situ web. Samsung hà avà spartutu un sguardu interessante nantu à cumu pudete sparte u travagliu di un ghjornu sanu cù i so telefoni, è di sicuru mette in risaltu i punti di forza di u dispusitivu. Questu hè di sicuru una presentazione di scopu, ma u fattu hè chì in qualchì manera passassi u vostru ghjornu di travagliu cù u dispusitivu Galaxy Puderanu veramente digerisce S22. 

[7:00] Tecnulugia elegante è durable 

I telefoni intelligenti sò definitivamente un aghjuntu di moda à a nostra vita di ogni ghjornu. Galaxy L'S22+ presenta bordi arrotondati è un elegante design "Contour-Cut" chì combina perfettamente u corpu, a lunetta è a camera posteriore. Grazie à e varianti di culore di u dispusitivu, a cumpagnia a caratterizeghja cum'è un accessori perfettu per i clienti eleganti chì volenu un aspettu raffinatu.

In più di u disignu elaboratu, ci hè una varietà Galaxy U S22 hè ancu assai durable, chì hè un grande vantaghju se u vostru smartphone spessu cascà da e vostre mani. Per a prima volta, ogni telefuninu hè circundatu da una cornice protettiva in Armor Aluminium pulita. I mudelli S22 sò ancu u primu smartphone Samsung chì presenta Corning Gorilla Glass Victus + in i pannelli frontali è posteriori, chì furnisce ancu più resistenza à caduta è graffia.

[8:00] Fate u vostru viaghju più faciule cù una chjave di vittura digitale 

L'utilizatori ponu avà alleggerà e so sacchetti cù a funzione chjave digitale di Samsung Pass Galaxy S22 Ultra, chì vi permette di sbloccare a vostra vittura cù u vostru smartphone. Avà pudete simplificà a vostra rutina di a matina è assicuratevi di ùn scurdate mai più e chjave di a vostra vittura in casa. Questu hè, sicuru, in i paesi supportati è cù vitture supportate.

S22_Guida_utente_principale5

[10:00] Pudete piglià istantaneamente è sparte note cù u S Pen 

Quandu assistite à a riunione di a matina, spessu pò esse veloce. Invece di panicà nantu à quali compiti appartenenu à voi è chì appartenenu à i vostri culleghi, pudete facilmente piglià note è seguità tutta a conversazione. Di sicuru, u S Pen vi aiuterà cun questu. Galaxy L'S22 Ultra supporta un stylus integratu chì face piglià note cusì faciule è còmode cum'è scrive nantu à carta. Ancu quandu u screnu di u smartphone hè chjusu, pudete simpricimenti tirà u S Pen per apre l'app Screen Off Memo.

Quandu toccu u buttone di freccia in l'angulu inferjuri à destra di u screnu, a nota hà da vultà à a pagina dopu, cum'è s'è tù girassi a pagina di un libru. Una volta vi sò finitu, simpricimenti salvà tutta a nota à l 'app Samsung Notes. L'app permette ancu di spartera faciule è istantanea cù i culleghi chì ùn puderanu micca assistisce à a riunione in persona.

[12:30] Pigliate ritratti tentatori di u vostru pranzu 

A pausa di pranzu hè un tempu per l'impiegati per ricaricà, cusì godite lasciendu a vostra scrivania è visitendu famosi ristoranti è caffè. Grazie à a tecnulugia di càmera AI mejorata di a serie Galaxy Cù u S22, pudete catturà ogni mumentu durante u vostru tempu liberu più chjaramente. Solu cù u S22 pudete piglià ritratti chì farà fami tutti i vostri amichi è i seguitori di e social media.

S22_Guida_utente_principale9

[14:00] Sceglite ciò chì vi ispira cù l'app Smart Select 

Mentre navigheghja in Internet, unu spessu trova un cuntenutu chì inspira à travaglià. Cù u S Pen, pudete facilmente selezziunà, tagliate è catturà tuttu ciò chì vi attira l'ochju, sia una foto o un pezzu di testu. Smart Select permette di disegnà una forma in ogni locu nantu à u screnu è u telefunu catturà solu quella selezzione definita. Pudete salvà a screenshot cum'è una maghjina o incollà direttamente in l'app Notes.

[15:00] U travagliu in ogni illuminazione 

Sia chì travagliate in casa o fora, pudete esse sicuru chì a visualizazione di u vostru dispositivu serà sempre faciule da leghje grazia à a funzione di luminosità adattativa di a gamma. Galaxy S22. Appena accende u dispusitivu, u screnu s'adatta automaticamente à l'illuminazione. Cusì pudete gode di una schermu luminosa è chjara in ogni locu senza bisognu di aghjustamenti, sia chì leghjite documenti in una sala di cunferenza pocu illuminata o cuntrollà e-mail in u sole direttu di u dopu meziornu.

[17:30] Trasfurmà u vostru smartphone in un scanner di tasca 

Piuttostu chè preoccupassi di utilizà un scanner, hè più faciule solu di piglià una foto di u documentu. Tuttavia, quandu cercate di ottene u colpu perfettu di carta nantu à a vostra scrivania, pò esse difficiule per evità di mette una ombra nantu à u vostru documentu, ùn importa micca cumu posizionate u vostru smartphone. Hè per quessa chì a funzione Eraser Object hè quì.

S22_Guida_utente_principale12

Ùn sguassate micca solu l'uggetti in u fondu, ma pò ancu sguassà l'ombra di l'ughjettu fotografiatu. Senza usà alcunu prugramma di editazione, l'intelligenza artificiale quì analizza a foto in modu completamente automaticamente è ricunnosce è sguassate l'uggetti inutili. Ancu splendore o riflessione indesevule pò esse aghjustatu à u toccu di un solu buttone.

[19:00] Catturà ritratti perfetti in strada di casa 

Grazie à u sensoru di l'imaghjini più grande, a serie cattura Galaxy L'imaghjini S22 in culori brillanti è detallati, ancu dopu u tramontu. A tecnulugia avanzata di intelligenza artificiale è Super Clear Lens aiutanu à catturà e foto naturali ancu in cundizioni di poca luce senza alcuna luce o riflessi. In più di questu, sicuru, ci hè ancu l'applicazione Expert RAW, chì vi darà piena libertà in a vostra fotografia.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.