Chiudi annunziu

U presidente di i Stati Uniti Joe Biden visita a Corea di u Sud da oghje, è a so prima tappa serà a fabbrica di semiconduttori Samsung in Pyongyang. U vicepresidentu di Samsung Electronics, Lee Jae-yong, hà da esse visitatu a fabbrica, chì hè a più grande di u so tipu in u mondu.

Lee hè previstu di mostrà à Biden i prossimi chips GAA 3nm, fabbricati da a divisione Samsung Foundry. A tecnulugia GAA (Gate All Around) hè aduprata da a cumpagnia per a prima volta in a so storia. Hà dettu prima chì hà da inizià a produzzione in massa di chips GAA 3nm in i prossimi mesi. Si dice chì questi chips offrenu un rendimentu 30% più altu ch'è i chips 5nm è un cunsumu d'energia finu à u 50%. Vale ancu a pena nutà chì ci hè un prucessu di fabricazione 2nm in u sviluppu iniziale chì deve principià in qualchì tempu in 2025.

In l'ultimi anni, a tecnulugia di fabricazione di chip di Samsung hè stata ritardata da u so rivale TSMC, sia in termini di rendimentu sia di efficienza energetica. U giant coreanu hà persu grandi clienti cum'è Apple a Qualcomm. Cù chips GAA 3nm, puderia finalmente chjappà o ancu superà i chips 3nm di TSMC.

U più lettu d'oghje

.