Chiudi annunziu

Per chì utilizate u vostru telefuninu? Di sicuru, a risposta hè direttamente offerta: Per cumunicà. Di sicuru micca, ma solu per quessa. Eccettu per u so valore aghjuntu in u numeru di applicazioni utili, certamente ancu per catturà ritratti di ogni tipu. Sti 5 punte Camera è trucchi vi aiuterà à ottene più fora di u vostru poze. 

Accende i linii di divisioni 

A cumpusizioni di a foto hè impurtante. Determina cumu l'ochju umanu percepisce u risultatu. Quandu ùn site micca l'elementu principale di l'imaghjini in a pusizione ideale, u cervu trova u risultatu distracting è incongruous. Questu hè esattamente ciò chì i linii di divisioni o una griglia hè per, chì divide l'imaghjini in nove rectanguli, chì sò creati mischjendu dui linii horizontale è dui verticali. Hè induve si intersecanu chì avete da esse l'elementi principali di a foto, soprattuttu s'è vo fate u paisaghju. 

  • Aprite l'applicazione Camera. 
  • Fate un'offerta in cima à manca Settings 
  • Scroll down and turn on the switch next to the menu Linee di divisione.

Pigliate ritratti senza distorsioni 

Sè avete mai pruvatu à fotografà una superficia plana, tipicamenti un fogliu di carta chì si trova nantu à una tavula, pudete avè nutatu chì pò esse difficiule di ottene a perspettiva ghjusta. Sè vo site solu un pocu off-axis, u risultatu pari distorted. Tuttavia, s'è vo puntate a camera downwards, pudete vede chì vi vede dui circles quì. Allora pruvate d'allineà per ottene u bordu giallu. In questu mumentu, a vostra camera hè puntata dritta.

Se spessu scansate documenti, mette in l'interfaccia di a camera Settings è tocca Ottimizzatore di scena. Allora attivate l'offerta quì Scannà i ducumenti. Grazie à l'intelligenza artificiale, a camera ricunnosce chì vo circate di scansà un documentu è prova di piglià una foto senza distorsioni.

Tirò in burst 

Puderete truvà l'usu di sparatu cuntinuu soprattuttu in a fotografia sportiva o in generale ogni muvimentu. Hè vera chì truverete a funzione Motion Photo quì, ma hè limitata in parechje manere. A scanning seriale furnisce un output di qualità megliu. À u listessu tempu, acquistà una seria hè assai simplice. Per automaticamente, basta à scaccià u buttone di l'otturatore versu u fondu di u telefunu. IN Paràmetri di a camera però, site in a rùbbrica Obràzky pudete specificà chì stu gestu ùn catturà micca a sequenza ma creà un GIF animatu.

Doppiu appughjà u buttone 

Cumu attivà u modu di càmera u più prestu pussibule? Pudete lancià l'applicazione in parechje manere. Da u schermu di serratura, basta à scorri da a diritta à a manca, pudete ancu lancià da a barra di menu rapidu, di sicuru, pudete avè l'icona di l'applicazione nantu à u vostru desktop. Oltri a chistu, ci sò ancu parechje manere, di quale doppia pressa u buttone putenza hè chjaramente trà i più veloci. Ùn importa micca induve site, sia ghjucate à un ghjocu o chì u screnu hè spento, appughjà duie volte per attivà a camera è ùn vi manca micca un mumentu. Se ùn avete micca a funzione attivata, a prucedura hè a siguenti: 

  • Andà à Settings. 
  • Sceglite Funzioni avanzate. 
  • Sceglite un'offerta Pulsante laterale. 
  • Quì attivate doppia toccu è selezziunate Lanciate rapidamente a camera.

Un paràmetru chì serà cunservatu 

V Paràmetri di a camera in a rùbbrica In generale cliccate nant'à u menu Un paràmetru chì serà cunservatu. Quì truverete parechje scelte, u più interessante di quale hè u primu - Mode Camera. Ogni volta chì cuminciate l'applicazione, principia in u modu di tirò, chì ùn pò micca adatta à tutti. Puderete avè fattu un ritrattu o giratu un video prima, è clicchendu nantu à i modi di novu pò fà persu a storia chì vulete cuntà cù a nova foto. Ma se attivate sta opzione, quandu riavviate a camera, sarete sempre nantu à a listessa opzione chì era l'ultima volta chì l'avete utilizata.

 

Un paràmetru chì serà cunservatu

U più lettu d'oghje

.