Chiudi annunziu

Dapoi qualchì tempu, u clima fora hè finalmente accoltu viaghji in natura. Sè vo site un caminante moderatu o vulete batte ogni tipu di record in natura, pudete equipà di una di l'applicazioni utili chì avemu prisentatu in questu articulu per u vostru prossimu viaghju.

In u tempu

Sè vo site fora in l'aria aperta, site sicuru d'esse interessatu in quale tipu di tempu vi aspetta è cumu pudete adattà u vostru equipamentu è l'equipaggiu à a previsione attuale. In u clima hè una applicazione ceca grande è assai affidabile in quale pudete truvà informace circa u statu attuale di u tempu, è ancu u so sviluppu per l'ore è i ghjorni dopu. L'app hè gratuita, senza publicità, è offre ancu widgets di desktop.

Scaricate nantu à Google Play

mapy.cz

Staremu cù l'applicazioni ceche per un tempu. L'applicazione Mapy.cz puderia esse sicuramente utile durante i vostri viaghji in natura. In più di a pussibilità di ricercà è pianificà rotte, Mapy.cz offre a pussibilità di ricercà punti d'interessu, di scaricà carte per l'usu offline, di circà cunsiglii per viaghji o forse di salvà e vostre propri rotte.

Scaricate nantu à Google Play

Ambulanza

Cridemu fermamente chì i vostri viaghji in a campagna seranu senza accidenti. Tuttavia, hè sempre megliu per preparà per tutte l'eventualità è installate l'app Rescue in u vostru telefuninu. L'ambulanza ùn solu vi aiuta à chjamà aiutu - ancu s'ellu ùn pudete micca descriverà accuratamente a vostra situazione o ùn pò micca parlà, ma offre ancu informace circa strutture mediche vicine o cunsiglii per furnisce i primi aiuti.

Scaricate nantu à Google Play

Stellarium Mobile

Andate à passà a notte in natura ? Se sapete chì u celu serà chjaru, pudete aduprà a notte fora per vede stella cù Stellarium Mobile. Basta à puntà u vostru telefunu versu u celu è l'app vi dicerà quale custellazione site. Ma Stellarium Mobile offre ancu una cullizzioni cumpleta di imaghjini di corpi stellari cù quelli utili informacemi è parechje altre grandi caratteristiche.

Scaricate nantu à Google Play

iNaturalist

Duranti i vostri viaghji à a natura, vi sò garantitu di scuntrà micca solu erbe è arburi interessanti, ma ancu animali, uccelli è insetti interessanti. Pudete aduprà l'app chjamata iNaturalist per amparà a natura senza preoccupazioni. Basta à piglià una foto di un arbre, pianta, o rapprisentante di u regnu animali cù a camera di u vostru telefunu, caricate l'imaghjini à l'applicazione, è prestu riceverete a so identificazione.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.