Chiudi annunziu

A cumpagnia di sviluppu di Brno Amanita Design hà sappiutu diventà famosu in u mondu sanu cù i so ghjochi stylish durante i so longu anni di funziunamentu. L'autori di a serie di cultu Samorost o di prughjetti più muderni cum'è Chuchel è Creaks presentanu a so creazione imminente, di novu à u primu sguardu l'avventura fantastica di puzzle Phonopolis.

U ghjocu tratta di temi atipici serii per Amanita. Phonopolis hè accadutu in a cità di u listessu nome, chì hè gestitu da un dittatore dominatore. L'ultime cuntrola a pupulazione lucale utilizendu una cumminazione di diverse tattiche di propaganda. In u rolu di u prutagunista Felix, sarete l'unicu chì pò resiste à l'attrazione assolutista. Per accidente cumpletu, vi sarà incaricatu di piantà u pianu finali di u dittatore, chì li permetterà di cuntrullà a pupulazione cumpletamente.

Phonopolis hà sviluppatu una nova squadra di sviluppatori di trè persone in Amanita. Per quessa, ùn deve esse surprisante se u ghjocu pruvà cose chì ùn avemu micca vistu in i prughjetti passati di u studiu. In più di temi seri, a voce di u narratore serà ancu una grande nutizia. In i ghjochi precedenti di Amanita, pudete esse intesu solu una conversazione senza significatu. In più di temi originali, Phonopolis s'appoghja ancu nantu à un grande disignu di produzzione. I grafici sò ispirati da l'arti di propaganda da u periodu di l'interguerra. Floex aka Tomáš Dvořák cumpone a musica, cum'è solitu per i ghjochi di u studio. Tuttavia, sicondu i sviluppatori, a data di liberazione di u titulu hè sempre luntanu. On AndroidÀ u listessu tempu, avemu sempre aspittendu a liberazione di l'ultimu ghjocu di Amanita, Happy Game.

U più lettu d'oghje

.